قیمت مسکن امروز اصفهان ۹ اسفند (منطقه ۱۰ شهری) + جدول

قیمت مسکن در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ( محدوده خیابان پروین) هر متر ۱۸ تا ۲۶ میلیون تومان برای خانه‌های نوساز اعلام شده است، همچنین مبلغ اجاره در این منطقه از ۸۰۰ هزار تومان شروع شده و تا ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان نیز می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس داده‌های پورتال یکی از دفاتر معاملات املاک کلانشهر اصفهان، قیمت مسکن برای واحدهای نوساز از متری ۱۸ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان پروین اعتصامی تا متری ۲۷ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان دشتستان می‌رسد.

علاوه بر این موارد در لیست خانه‌های غیر نوساز، مبلغ هر متر ۱۵ میلیون تومان برای خانه‌ای با قدمت بیش از ۱۱ سال در خیابان پروین اعتصامی و هر متر ۳۰ میلیون تومان برای خانه‌ای با قدمت ۶ سال در همان خیابان اعلام شده در این منطقه همچنین خانه‌ای با قدمت ۹ سال در خیابان عسگریه به قیمت هر متر ۳۳ میلیون تومان برای فروش ارائه شده است.

تفاوت قیمت خانه در همین یک خیابان به گونه‌ای است که از ۲۰ میلیون تومان در خیابان هنرمند شروع شده و به هر متر ۲۶ میلیون تومان در خیابان حکیم سنایی می‌رسد.

در این منطقه تعداد خانه‌هایی که برای فروش ارائه شده است نسبت به سایر مناطق شهر اصفهان بیشتر بوده و می‌توان با دارا بودن سرمایه‌ای بین یک تا ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این منطقه صاحب خانه شد.

قیمت رهن و اجاره

علاوه بر این، قیمت رهن و اجاره در این منطقه برای یک واحد مسکونی ۱۶۵ متری در خیابان پروین اعتصامی ۲۵۰ میلیون تومان رهن و مبلغ ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اجاره است و برای یک واحد ۱۰۰ متری در خیابان جی مبلغ رهن ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره هر ماه ۳ میلیون تومان اعلام شده است. کمترین مبلغ رهن و اجاره اعلام شده در این منطقه نیز برای خانه‌ای با متراژ ۹۰ متر در خیابان معراج اعلام شده که مبلغ رهن آن ۴۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۸۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

در این منطقه منزلی با رهن کامل به قیمت ۱۷۰ میلیون تومان در دفاتر مشاور املاک ارائه شده است.

نوع و متراژ قیمت رهن و اجاره
۱۶۵ متری پروین اعتصامی قیمت اجاره: ماهیانه ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان / ‏‬ ۲۵۰ میلیون تومان رهن
۱۰۰ متری خیابان جی قیمت اجاره: ماهیانه ۳ میلیون تومان / ‏‬ ۱۰۰ میلیون تومان رهن
۹۰ متری خیابان معراج قیمت اجاره: ۸۰۰ هزار تومان / ‏‬ ۴۰ میلیون تومان رهن

برای مشاهده قیمت مسکن در نقاط مختلف اصفهان، اینجا کلیک کنید.

منطقه قیمت خرید
محدوده خیابان پروین اعتصامی (نوساز) متری ۱۸ تا ۲۷ میلیون تومان
محدوده پروین اعتصامی (قدمت ۱۱ سال) متری ۱۵ میلیون تومان
محدوده خیابان عسگریه (قدمت ۹ سال) متری ۳۳ میلیون تومان
کد خبر 477719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • مهناز IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    سلام لطفا قیمت آپارتمانهای شهرک شهید کشوری رو هم بزنید.ممنون
  • صفورا صنیعی IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    6 1
    سلام خوبی خسته نباشید از شما خواهش میکنم من یک زن تنها که هیچ بودجه پرداخت برای اجارع ورهن ندارم اگه پیام من میبینید خواهشا کمکم کنید شبها توپارک میخوابم از سرما سگ شدم مسولین کمکمگنید