اعطای تقدیرنامه دو ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی به سازمان پارک‌ها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در هجدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی تقدیرنامه دو ستاره به این سازمان تعلق گرفت.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال برای دومین بار موضوع جایزه تعالی سازمانی در شهرداری اصفهان مطرح شد، اما سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری برای نخستین بار در جایزه ملی تعالی سازمانی نیز شرکت کرد در حالی که کمتر سازمانی در شهرداری برای دریافت آن کاندیدا شده بود تا در معرض ارزیابی داوران قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: الگوی تعالی سازمانی برای آن است که پروژه‌های بهبود یافته در سازمان‌ها اجرا و معیاری به عنوان معیار اصلی در نظر گرفته شود تا تمام برنامه‌های استراتژیک سازمان و پروژه‌های برنامه‌ریزی شده برای سال آینده سازمان، هدفمند انجام شود.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: بر این اساس تیم ارزیاب تهران به صورت آنلاین پروژه‌های سازمان پارک‌های اصفهان را مشاهده کرده و با بررسی توضیحات و معیارهای فنی و اداری، تقدیرنامه دو ستاره هجدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی را به این سازمان اعطا کردند.

وی تاکید کرد: هدف دریافت تقدیرنامه یا برگزیده شدن نیست، بلکه مهم آن است بدانیم کدام بخش‌ها راه صحیح را پیش گرفته و در چه مواردی کاستی‌هایی وجود دارد و باید برنامه‌های آن بهبود یافته و از کیفیت بیشتری برخوردار شود.

مرتضایی‌نژاد با بیان اینکه شعار و هدف نهایی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری این است که شهری سرآمد با فضای سبز پایدار داشته باشیم، گفت: سنجش سازمان پارک‌ها با این شعار کلیدی ارزیابی شد و خوشبختانه موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره هجدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی شدیم.

وی با بیان اینکه سازمان پارک‌های شهرداری اصفهان برای نخستین بار در این جایزه ملی شرکت کرد و در بین تمام سازمان‌های کشور نخستین کاندیدا بود، افزود: در حال حاضر سازمان پارک‌های تعدادی از شهرهای کشور برای حضور در جایزه سال آینده ملی تعالی سازمانی کاندیدا شده‌اند.

اعطای تقدیرنامه دو ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی به سازمان پارک‌ها

کد خبر 477105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.