انجام سفرهای نوروزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: سفرها با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در نوروز به ‌صورت محدود، کنترل‌شده و برنامه‌ریزی‌شده انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از ستاد خبری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی، ولی تیموری امروز (سه‌شنبه) ۰۱ در مراسم افتتاحیه ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان داخلی و خارجی و تبریک ایام ماه رجب، بیان کرد: یک‌سال است که با ویروس کرونا و تأثیرات آن بر حوزه‌های مختلف مواجه هستیم و این مسئله ملزومات خاص خود را در سطوح مختلف می‌طلبد.

او افزود: باید دقت کنیم که در شرایط سخت کنونی، سفر در سطح داخلی به‌صورت جغرافیایی توزیع شود و صرفاً محدود به شهرهای خاصی نشود، چرا که حوزه گردشگری، تک‌محور نیست و شهرهای کوچک و روستاها هم بسیار مهم هستند.

تیموری در ادامه تأکید کرد: بخش بین‌الملل هم بسیار حائز اهمیت است، از جمله دغدغه‌های جدی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هدفمند کردن بازارها است.

او اعلام کرد: سفرها با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در نوروز به صورت محدود، کنترل‌شده و برنامه‌ریزی‌شده انجام خواهد شد.

معاون گردشگری کشور در ادامه گفت: نمایشگاه امسال کاملاً تخصصی و با هدف تبادل تجربه بین گردشگران، فعالان تخصصی، برگزارکنندگان و مسئولان بخش‌های مختلف در قالب کارگاه‌های مجازی و حضوری با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شود.

نمایشگاه ببن‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران با شعار سفرهای ایمن و مسئولانه به مدت چهار روز از سه شنبه پنجم اسفند تا ۸ اسفند ۹۹ در حال برگزاری است.

کد خبر 477089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.