آمار و تاریخچه تیم‌های حاضر در جام حذفی + جدول برگزاری

تیم‌هایی از لیگ استانی تا تیم‌های دسته یکی در این مرحله از جام حذفی حضور دارند و طی چند روز آینده باهم به رقابت می پردازند تا مجوز حضور در در مرحله یک شانزدهم رقابت‌ها را بدست بیاورند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادامه مسابقات مرحله سوم جام حذفی از امروز _سه شنبه ۵ اسفندماه_ برگزار می‌شود. با برگزاری مرحله سوم جام حذفی راه یافتگان به مرحله یک شانزدهم مشخص می‌شوند تا در ادامه تیم‌های لیگ برتری نیز به جمع آنان اضافه شده و جام حذفی وارد مراحل حساس شود.

میلاد مهر تهران _ آوالان (اتحاد) کامیاران؛ جنگ گروهی!

میلادمهر تهران سه شنبه _ ۵ اسفندماه_ در ورزشگاه ورزشگاه شهدا اسلامشهر از ساعت ۱۴ میزبان آوالان (اتحاد) کامیاران است. میلاد مهر تهران تیمی شاغل در گروه ب لیگ دسته دوم کشور است و در حال حاضر با ۹ امتیاز از ۹ بازی در جایگاه دوازدهم از جدول ۱۴ تیمی گروه ب لیگ دسته دو حضور دارد.

میلاد مهر تهران برای حضور در مرحله سوم جام حذفی کشور در مرحله دوم یکشنبه _۱۹ بهمن ماه_ اسپاد تهران را با نتیجه یک بر صفر با تک گل فرشید عبدالله زاده از پیش رو برداشت تا مجوز حضور در مرحله سوم را به دست بیاورد.

آمار و تاریخچه تیم های حاضر در جام حذفی + جدول برگزاری

آوالان (اتحاد) کامیاران تیمی شاغل در گروه الف لیگ دسته دوم کشور است و در حال حاضر با ۱۳ امتیاز از ۹ بازی در جایگاه ششم از جدول ۱۴ تیمی گروه الف لیگ دسته دو حضور دارد.

آوالان (اتحاد) کامیاران برای حضور در مرحله سوم جام حذفی کشور در مرحله دوم یکشنبه _۱۹ بهمن ماه_ سرخپوشان ساری را با نتیجه دو بر صفر با گل‌های کیوان مارابی وعلی فرهودی از پیش رو برداشت تا مجوز حضور در مرحله سوم را به دست بیاورد.

پاس همدان _ شهرداری بم؛ تساوی بی تساوی!

پاس همدان سه شنبه _ ۵ اسفندماه_ در ورزشگاه حاجی بابایی همدان از ساعت ۱۴ میزبان شهرداری بم است. پاس همدان تیمی شاغل در گروه ب لیگ دسته دوم کشور است و در حال حاضر با ۱۲ امتیاز از ۹ بازی در جایگاه پنجم از جدول ۱۴ تیمی گروه ب لیگ دسته دو حضور دارد.

شاگردان مهدی پاشازاده برای حضور در مرحله سوم جام حذفی کشور در مرحله دوم یکشنبه _۱۹ بهمن ماه_ میعاد پارس آباد را با نتیجه چهار بر یک با گل‌های علیرضا شکوهی _ رسول رضایی _ عرفان فتاحی _ مقداد اکبرخواه از پیش رو برداشتند تا مجوز حضور در مرحله سوم را به دست بیاورد.

آمار و تاریخچه تیم های حاضر در جام حذفی + جدول برگزاری

شهرداری بم تیمی شاغل در گروه ب لیگ دسته دوم کشور است و در حال حاضر با ۲ امتیاز از ۹ بازی قعرنشین بلامنازع جدول ۱۴ تیمی گروه ب لیگ دسته دو است.

شهرداری بم برای حضور در مرحله سوم جام حذفی کشور در مرحله دوم شنبه _۱۸ بهمن ماه_ ستارگان آزند آذربایجان را با نتیجه سه بر صفر با گل‌های کیوان کدخدایی (۲ گل) و رضا نصری از پیش رو برداشت تا مجوز حضور در مرحله سوم را به دست بیاورد.

با توجه به حضور هر دو تیم شهرداری بم و پاس همدان در گروه ب لیگ دسته دو کشور آخرین رویایی این دو تیم به ۹ دی ۹۹ باز می‌گردد؛ که آن دیدار با نتیجه صفر بر صفر به اتمام رسید تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

شهرداری ماهشهر _ شهرداری دو کوهه اندیمشک؛ جنگ شهرداری‌ها

شهرداری ماهشهر سه شنبه _ ۵ اسفندماه_ در ورزشگاه شهدا ماهشهر از ساعت ۱۴ میزبان شهرداری بم است. شهرداری ماهشهر تیمی شاغل در گروه ب لیگ دسته دوم کشور است و در حال حاضر با ۱۲ امتیاز از ۹ بازی بواسطه تفاضل گل در جایگاه هفتم از جدول ۱۴ تیمی گروه ب لیگ دسته دو حضور دارد.

شهرداری ماهشهر برای حضور در مرحله سوم جام حذفی کشور در مرحله دوم یکشنبه _۱۹ بهمن ماه_ عقاب تهران را با نتیجه یک بر صفر با تک گل نصرالله درفشی از پیش رو برداشت تا مجوز حضور در مرحله سوم را به دست بیاورد.

شهرداری (شهدا) دو کوهه اندیمشک تیمی شاغل در گروه الف لیگ برتر استان خوزستان است. تیم فوتبال شهرداری (شهدا) دوکوهه اندیمشک در مرحله اول جام حذفی با نتیجه دو بر صفر و با گل‌های مهدی دریکوندی و محمد جهانگیری مقابل تیم زاگرش نشینان چهارمحال و بختیاری به برتری دست یافت تا مجوز حضور در مرحله دوم را به‌دست بیاورد.

شهرداری (شهدا) دو کوهه اندیمشک برای حضور در مرحله سوم جام حذفی کشور در مرحله دوم یکشنبه _۱۹ بهمن ماه_ شهدای بابلسر را با نتیجه دو بر یک با گل‌های محمد رشنو و محسن کاظمی از پیش رو برداشت تا مجوز حضور در مرحله سوم را به دست بیاورد.

داماش پارسه تهران _ سردار بوکان؛ جدال شخصیت!

داماش پارسه تهران چهارشنبه _ ۶ اسفندماه_ در ورزشگاه ورزشگاه عطر سیب تهران از ساعت ۱۴ میزبان سردار بوکان است. داماش پارسه تهران تیمی شاغل در لیگ برتر استان تهران است. داماش پارسه تهران با شکست وحدت البرز در مرحله اول جام حذفی توانست مجوز حضور در مرحله دوم را به دست بیاورد.

داماش پارسه تهران در مرحله دوم شنبه _۱۸ بهمن ماه_ سوهان محمد قم را با دو گل عباس قربان پور و با نتیجه دو بر یک شکست داد تا مجوز حضور در مرحله سوم جام حذفی را به دست بیاورد.

سردار بوکان تیمی شاغل در گروه ب لیگ دسته دوم کشور است و در حال حاضر با ۷ امتیاز از ۹ بازی در جایگاه سیزدهم از جدول ۱۴ تیمی گروه ب لیگ دسته دو حضور دارد.

سردار بوکان برای حضور در مرحله سوم جام حذفی کشور در مرحله دوم یکشنبه _۱۹ بهمن ماه_ هلال احمر گراش را با نتیجه سه بر یک و با گل‌های بهنام رسومی‌نیا (پنالتی) و ستار زبیدی (۲ گل) از پیش رو برداشت تا مجوز حضور در مرحله سوم را به دست بیاورد.

خیبر خرم آباد _ شهید قندی یزد؛ ویسی و انتقام!؟

خیبر خرم آباد چهارشنبه _ ۶ اسفندماه_ در ورزشگاه ورزشگاه تختی خرم آباد از ساعت ۱۴ میزبان شهید قندی یزد است. خیبر خرم آباد که عبدالله ویسی را روی نیمکت خود دارد تیمی شاغل در لیگ آزادگان (دسته یک) است که با ۱۶ امتیاز از ۱۵ بازی در جایگاه چهاردهم از جدول ۱۸ تیمی لیگ آزادگان قرار گرفته است.

آمار و تاریخچه تیم های حاضر در جام حذفی + جدول برگزاری

خیبر خرم آباد در حالی به مصاف تیم شهید قندی یزد خواهد رفت که بواسطه حضورش در لیگ آزادگان در دو مرحله قبلی جام حذفی حضور نداشته و مستقیماً به مرحله سوم صعود کرده است.

تیم شهید قندی یزد تیمی شاغل در گروه ب لیگ دسته دوم کشور است و در حال حاضر با ۱۰ امتیاز از ۹ بازی در جایگاه دهم از جدول ۱۴ تیمی گروه ب لیگ دسته دو حضور دارد.

تیم شهید قندی یزد برای حضور در مرحله سوم جام حذفی کشور در مرحله دوم یکشنبه _۱۹ بهمن ماه_ پادما یدک اصفهان را با نتیجه پنج بر یک و با گل‌های کیوان صالحی _ مهدی دهقان _ میلاد محسن زاده _ مهران مستأجران _ مرتضی حیدری (پنالتی) تحقیر کرد تا مجوز حضور در مرحله سوم را به دست بیاورد.

گل ریحان البرز _ مس نوین کرمان؛ جنگ لیگ‌ها!

گل ریحان البرز پنجشنبه _ ۷ اسفندماه_ در ورزشگاه انقلاب کرج از ساعت ۱۴ میزبان مس نوین کرمان است. گل ریحان البرز که اصغر مازیار را روی نیمکت خود دارد تیمی شاغل در لیگ آزادگان (دسته یک) است که با ۱۲ امتیاز از ۱۵ بازی در قعر جدول ۱۸ تیمی لیگ آزادگان قرار گرفته است.

گل ریحان البرز در حالی به مصاف مس نوین کرمان خواهد رفت که بواسطه حضورش در لیگ آزادگان در دو مرحله قبلی جام حذفی حضور نداشته و مستقیماً به مرحله سوم صعود کرده است.

مس نوین کرمان تیمی شاغل در گروه الف لیگ دسته دوم کشور است و در حال حاضر با ۱۰ امتیاز از ۹ بازی در جایگاه دهم از جدول ۱۴ تیمی گروه الف لیگ دسته دو حضور دارد.

مس نوین کرمان برای حضور در مرحله سوم جام حذفی کشور در مرحله دوم دوشنبه _۲۰ بهمن ماه_ شمس آذر قزوین را با نتیجه دو بر صفر شکست داد تا به عنوان آخرین تیم مجوز حضور در مرحله سوم را به دست بیاورد.

قشقایی شیراز _ فولاد نوین اهواز؛ شکست فولاد از دوستِ پرسپولیس!؟

قشقایی شیراز پنجشنبه _ ۷ اسفندماه_ در ورزشگاه پارس شیراز از ساعت ۱۴ میزبان فولاد نوین اهواز است. قشقایی شیراز که داریوش هرمزی را روی نیمکت خود دارد تیمی شاغل در لیگ آزادگان (دسته یک) است که با ۱۷ امتیاز از ۱۵ بازی در جایگاه سیزدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ آزادگان قرار گرفته است.

قشقایی شیراز در حالی به مصاف فولاد نوین اهواز خواهد رفت که به‌واسطه حضورش در لیگ آزادگان در دو مرحله قبلی جام حذفی حضور نداشته و مستقیماً به مرحله سوم صعود کرده است.

آمار و تاریخچه تیم های حاضر در جام حذفی + جدول برگزاری

فولاد نوین اهواز تیمی شاغل در گروه الف لیگ دسته دوم کشور است و در حال حاضر با ۶ امتیاز از ۹ بازی در جایگاه دوازدهم از جدول ۱۴ تیمی گروه الف لیگ دسته دو حضور دارد.

فولاد نوین اهواز برای حضور در مرحله سوم جام حذفی کشور در مرحله دوم یکشنبه _۱۹ بهمن ماه_ در وقت قانونی و اضافه دیدار با مس شهر بابک به تساوی بدون گل رضایت داد تا ضربات پنالتی صعود کننده از این مرحله را مشخص کند.

فولاد نوین اهواز با نتیجه هفت بر شش در ضربات پنالتی مس شهر بابک را مغلوب کرد تا راهی مرحله سوم جام حذفی شود.

استقلال ملاثانی _ بادران تهران؛ تقابلی مجدد ولی اینبار در جام حذفی

استقلال ملاثانی پنجشنبه _ ۷ اسفندماه_ در ورزشگاه تختی اهواز از ساعت ۱۴ میزبان بادران تهران است. استقلال ملاثانی که ابراهیم اشکش را روی نیمکت خود دارد تیمی شاغل در لیگ آزادگان (دسته یک) است که با ۱۹ امتیاز از ۱۵ بازی در جایگاه یازدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ آزادگان قرار گرفته است.

بادران تهران که محسن عاشوری را روی نیمکت خود دارد تیمی شاغل در لیگ آزادگان (دسته یک) است که با ۲۵ امتیاز از ۱۵ بازی در جایگاه پنجم جدول ۱۸ تیمی لیگ آزادگان قرار گرفته است.

بادران تهران و استقلال ملاثانی در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که بواسطه حضورشان در لیگ آزادگان در دو مرحله قبلی جام حذفی حضور نداشته و مستقیماً به مرحله سوم صعود کرده‌اند.

با توجه به حضور هر دو تیم استقلال ملاثانی و بادران تهران در لیگ آزادگان (دسته‌یک) آخرین رویایی این دو تیم به ۶ بهمن ۹۹ باز می‌گردد؛ که آن دیدار با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

مس کرمان _ چوکا تالش؛ مس دنبال کسب موفقیت در جام حذفی

مس کرمان پنجشنبه _ ۷ اسفندماه_ در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان از ساعت ۱۴ میزبان فولاد نوین اهواز است. مس کرمان که محمدرضا مهاجری را روی نیمکت خود دارد تیمی شاغل در لیگ آزادگان (دسته یک) است که با ۲۸ امتیاز از ۱۵ بازی در صدر جدول ۱۸ تیمی لیگ آزادگان قرار گرفته است.

آمار و تاریخچه تیم های حاضر در جام حذفی + جدول برگزاری

چوکا تالش که علی لطیفی را روی نیمکت خود دارد تیمی شاغل در لیگ آزادگان (دسته یک) است که با ۱۴ امتیاز از ۱۵ بازی در جایگاه شانزدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ آزادگان قرار گرفته است.

چوکا تالش و مس کرمان در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که بواسطه حضورشان در لیگ آزادگان در دو مرحله قبلی جام حذفی حضور نداشته و مستقیماً به مرحله سوم صعود کرده‌اند.

با توجه به حضور هر دو تیم مس کرمان و چوکا تالش در لیگ آزادگان (دسته‌یک) آخرین رویایی این دو تیم به ۸ دی‌ماه ۹۹ باز می‌گردد؛ که در آن دیدار مس کرمان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

نود ارومیه _ پارس‌جنوبی جم؛ نصرتی در فکر انتقام!

نود ارومیه پنجشنبه _ ۷ اسفندماه_ در تختی ارومیه از ساعت ۱۴ میزبان پارس جنوبی جم است. نود ارومیه که پژواک کرم‌پور را روی نیمکت خود دارد تیمی شاغل در لیگ آزادگان (دسته یک) است که با ۱۲ امتیاز از ۱۵ بازی در جایگاه هفدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ آزادگان قرار گرفته است.

پارس جنوبی جم که محمد نصرتی را روی نیمکت خود دارد تیمی شاغل در لیگ آزادگان (دسته یک) است که با ۲۲ امتیاز از ۱۵ بازی در جایگاه هفتم جدول ۱۸ تیمی لیگ آزادگان قرار گرفته است.

آمار و تاریخچه تیم های حاضر در جام حذفی + جدول برگزاری

نود ارومیه و پارس جنوبی جم در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که بواسطه حضورشان در لیگ آزادگان در دو مرحله قبلی جام حذفی حضور نداشته و مستقیماً به مرحله سوم صعود کرده‌اند.

با توجه به حضور هر دو تیم نود ارومیه و پارس جنوبی جم در لیگ آزادگان (دسته‌یک) آخرین رویایی این دو تیم به ۶ بهمن‌ماه ۹۹ باز می‌گردد؛ که در آن دیدار نود ارومیه با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

ملوان بندر انزلی _ رایکا بابل؛ تقابل شمالی‌ها

ملوان بندر انزلی پنجشنبه _ ۷ اسفندماه_ در ورزشگاه تختی بند انزلی از ساعت ۱۴ میزبان رایکا بابل است. ملوان بندر انزلی که مازیار زارع را روی نیمکت خود دارد تیمی شاغل در لیگ آزادگان (دسته یک) است که با ۱۹ امتیاز از ۱۵ بازی در جایگاه دهم جدول ۱۸ تیمی لیگ آزادگان قرار گرفته است.

رایکا بابل که نادر دست نشان را روی نیمکت خود دارد تیمی شاغل در لیگ آزادگان (دسته یک) است که با ۱۹ امتیاز از ۱۵ بازی در جایگاه دهم جدول ۱۸ تیمی لیگ آزادگان قرار گرفته است.

آمار و تاریخچه تیم های حاضر در جام حذفی + جدول برگزاری

ملوان بندر انزلی و رایکا بابل در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که بواسطه حضورشان در لیگ آزادگان در دو مرحله قبلی جام حذفی حضور نداشته و مستقیماً به مرحله سوم صعود کرده‌اند.

با توجه به حضور هر دو تیم ملوان بندر انزلی و رایکا بابل در لیگ آزادگان (دسته‌یک) آخرین رویایی این دو تیم به ۲۵ بهمن‌ماه ۹۹ باز می‌گردد؛ که در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش ایمنا، مسابقات مرحله چهارم نیز که مرحله یک شانزدهم جام حذفی است با حضور تیم‌های لیگ برتری در روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفند ۹۹ برگزار می‌شود.

کد خبر 476804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.