انهدام باند سارقان باغات و منازل در تیران و کرون

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سرقت از باغات و منازل مردم و کشف ۱۲ فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف بهرام پور، اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از باغ‌ها و منازل آنها، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان، تحقیقات تخصصی خود را در این زمینه آغاز کرده و پس از بررسی صحنه‌های وقوع جرم و بکارگیری یک سری اقدامات علمی و تخصصی سرانجام هویت ۳ نفر که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آورده و طی عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که در ابتدا منکر هرگونه جرمی توسط خود بودند اما در ادامه با مشاهده مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پلیس لب به اعتراف باز کرده و به ۱۲ فقره سرقت از باغ‌ها، منازل و سرقت در معابر و کابل‌های برق اعتراف کردند.

سرهنگ بهرام‌پور با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان از تحویل آنان به مراجع قضائی خبر داد و گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 476618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.