۱۰۲ فقره سرقت در پرونده موبایل قاپ‌های اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان موبایل قاپ در عملیات کارآگاهان این پلیس و اعتراف آنها به ۱۰۲ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موبایل توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت و شکایت مال باختگان، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان تحقیقات تخصصی خود را بر روی پرونده مذکور آغاز کردند و با تلاش شبانه‌روزی در خصوص بررسی صحنه‌های جرم و مقایسه شیوه‌های سرقت توسط متهمان با شیوه سرقت توسط افراد سابقه دار سرانجام هویت یکی از سارقان که در بیشتر سرقت‌ها نیز حضور داشت به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با شناسایی فرد مذکور کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شده و طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر اصفهان دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل کردند.

ترکیان گفت: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود سرانجام در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس اعتراف کرد و ۲ نفر دیگر از همدستان خود و یک مالخر را معرفی کرد.

وی از دستگیری تمامی اعضای این باند خبر داد و گفت: با اعترافات به دست آمده از متهمان ۱۰۲ فقره سرقت موبایل و وجوه نقد از عابران پیاده کشف شد که در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 476604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.