بازداشت ۲۱ قمار باز حرفه ای در خانه مجردی

قماربازان حرفه ای که در یک خانه دور هم جمع شده بودند در عملیات پلیس گیلان دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا، سرهنگ باقر رجبی ویسرودی فرمانده انتظامی املش با بیان اینکه اگر همه افراد جامعه نسبت به اتفاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد اظهار کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقا می‌دهد.

وی افزود: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی در منزل مسکونی خود با تجمع افراد اقدام به دایر کردن مکان قمار بازی کرده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان املش با اشاره به اینکه مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: در بازرسی از این منزل، ۲۱ نفر حین قمار بازی دستگیر و یک دست آلات قمار کشف شد.

تشکیل پرونده برای قماربازان املش

ویسرودی اظهار کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اعلام اینکه کسب درآمد از راه قمار تحصیل مال از راه نامشروع و یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی است که جرم محسوب می‌شود از شهروندان خواست، تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا
کد خبر 475590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.