درگیری خانوادگی منجر به قتل مادر همسر شد

درگیری خانوادگی که منجر به قتل مادر همسر شد، کشف ۱۵۰ تن آهن اسفنجی مسروقه، کلاهبرداری ۳۰۰ میلیونی از خریدار خودرو با درج آگهی اینترنتی، دستگیری زورگیر شرور، فوت مرد ۷۰ ساله در برخورد با قطار و تصادف ۲ خودرو سواری را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: وقوع یک فقره نزاع خانوادگی در شهرستان همدان منجر به قتل مادر همسر توسط داماد خانواده شد. جمشید باقری اظهار کرد: اختلاف در یک خانواده موجب مشاجره لفظی و درگیری میان مرد با همسر و مادر همسرش می‌شود که در جریان این درگیری داماد خانواده با سلاح سرد همسر و مادر وی را مضروب می‌کند.

وی افزود: هر ۲ مصدوم حادثه به مرکز درمانی منتقل می‌شوند که البته مادر همسر به دلیل شدن جراحات وارده در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه وضعیت جسمی همسر قاتل که در بیمارستان بستری شده خوب است، گفت: متهم پرونده از صحنه جرم متواری شده و نیروهای پلیس در تلاش برای دستگیری وی هستند.

۱۵۰ تن آهن اسفنجی مسروقه کشف شد

مأموران انتظامی موفق شدند ۱۵۰ تن آهن اسفنجی سرقت شده از یک کارگاه متروکه در شهرستان خمینی شهر از توابع استان اصفهان کشف کنند.

محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی آگاهی از تحرک مشکوک در زمینه دپو و تغییر خلوص مواد اولیه تولید شمش فولاد در یک کارگاه متروکه واقع در حاشیه شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات علمی و پلیسی و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی با مقام قضائی وارد محل شده و راننده یک دستگاه خودروی تریلر کشنده را که در حال تخلیه بار آهن اسفنجی بود دستگیر کردند.

کلاهبرداری ۳۰۰ میلیونی از خریدار خودرو با درج آگهی اینترنتی

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان اظهار کرد: فردی که با درج آگهی جعلی در سایت دیوار ۳۰۰ میلیون تومان از یک جوان همدانی کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

فیروز سرخوش نهاد اظهار کرد: به دنبال شکایت پسر جوانی مبنی بر کلاهبرداری میلیونی از وی در سایت دیوار، این موضوع توسط کارشناسان پلیس فتا در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس اظهارات شاکی پس از روئیت یک آگهی فروش خودرو خارجی در سایت دیوار و به علت قیمت پیشنهادی وسوسه‌انگیز اقدام به تماس با فرد آگهی دهنده و واریز ۳۰۰ میلیون تومان به عنوان بیعانه به شماره حساب وی می‌کند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: پس از واریز پول، فرد کلاهبردار گوشی خود را خاموش می‌کند بنابراین مالباخته با وجود تماس‌های مکرر موفق به برقراری ارتباط با وی نمی‌شود.

سرخوش نهاد افزود: با پیگیری فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، کلاهبردار حرفه‌ای در یکی از استان همجوار شناسایی و پس از دستگیری، به بزه انتسابی اعتراف کرد.

زورگیر شرور دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: سارق زوگیر از سرنشینان داخل خودرو خیابان میرداماد دستگیر و به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

جلیل موقوفه‌ای گفت: راننده یک دستگاه خودرو سواری با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس و از زورگیری ۲ موتورسوار در خیابان میرداماد، اعلام شکایت کرد؛ بلافاصله نزدیک‌ترین گشت انتظامی کلانتری ۱۲۴ قلهک برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شد.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل مشخص شد، شاکی در حال مکالمه تلفنی بوده که ترک‌نشین موتورسیکلت با باز کردن درب خودرو و تهدید وی با سلاح سرد، تلفن همراهش را به سرقت برده و از محل گریخته است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه مشخصات ظاهری موتورسواران از شاکی گرفته و عملیات دستگیری سارقان اجرا شد، افزود: مأموران کلانتری قلهک موفق شدند در مدت کوتاهی موتورسواران را شناسایی کردند اما متهمان بدون توجه به فرمان‌های پلیس از محل گریختند.

مرد ۷۰ ساله در برخورد با قطار جان باخت

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: مرد ۷۰ ساله در برخورد با قطار در محدوده شهر سمنان در دم جان باخت.

روح الله نصرتی افزود: این حادثه در برخورد عابر با قطار مسافربری در حال عبور رخ داد.

وی اضافه کرد: برخورد قطار با این شهروند در محدوده جاده نظامی و در مسیر خط ریلی رخ داد و علت حادثه مشخص نیست.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این قطار از استان خراسان رضوی به مقصد کرمانشاه در حرکت بود، گفت: جسد این مرد با هماهنگی‌های لازم قضائی به سرد خانه منتقل شد.

تصادف ۲ خودرو سواری ۳ کشته برجای گذاشت

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پارس و تیبا در مسیر تفتان به خاش ۳ کشته برجا گذاشت.

کشواد بهروزی‌زاده اظهار کرد: مأموران پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان در مسیر تفتان به خاش از وقوع تصادف ۱ دستگاه سواری پارس با ۱ دستگاه سواری تیبا مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: بر اثر این حادثه رانندگی هر ۲ دستگاه خودرو دچار حریق شده که ۲ نفر داخل خودروی پارس و ۱ نفر داخل سواری تیبا کاملاً سوخته و فوت می‌کنند.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی پلیس راه انحراف به چپ خودروی سواری تیبا اعلام شده است.

وی ادامه داد: رانندگان باید عجله و شتاب در رانندگی خودداری، با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو و اطراف رانندگی و از انحراف به چپ ناگهانی که باعث حوادث ناگواری شده جدا خودداری کنند.

کد خبر 475555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.