دمای هوا در اصفهان تغییر محسوسی ندارد

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی گفت: دمای هوای بسیاری از مناطق استان اصفهان تا فردا تغییر محسوسی ندارد و غبار محلی پدیده غالب نواحی پرجمعیت است.

ابراهیم هنرمند در گفت‌ وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جوی پایدار در استان امروز و فردا حاکم است و غبار محلی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان تا شامگاه سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به ورود امواج بارشی به مناطق غرب استان از روز چهارشنبه، افزود: فعالیت این سامانه در مناطق غربی و جنوبی اصفهان به صورت بارش برف و باران است و به تدریج روز پنجشنبه بارش باران با شدت کمتر همه مناطق استان را فرامی‌گیرد.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه ناپایداری‌های جوی در نواحی شرقی استان وزش باد شدید و طوفان لحظه‌ای خواهد بود، خاطرنشان کرد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد و بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان تا صبح فردا بین ۲۱ و ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

هنرمند اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 475130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.