تاکید قالیباف بر توسعه همکاری‌ها بین ایران و چین

رییس مجلس شورای اسلامی در پیام‌هایی جداگانه به روسای کمیته دائمی کنگره ملی و مجلس مشورتی جمهوری خلق چین فرارسیدن عید بهاره و سال نو چینی را تبریک گفت و بر توسعه همکاری‌های دوستانه در عرصه‌های گوناگون بین دو کشور تأکید کرد.

به گزارش ایمنا، «محمد باقر قالیباف» در پیام‌هایی جداگانه به «لی جان شو» رئیس کمیته دائمی کنگره ملی و «وانگ یانگ» رئیس مجلس مشورتی جمهوری خلق چین فرارسیدن عید بهاره و سال نو چینی را تبریک گفت و بر توسعه و گسترش همکاری‌های دوستانه بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین در عرصه‌های گوناگون تأکید کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در متن پیام خود به این دو مقام جمهوری خلق چین ضمن قدردانی از گفتگوهای سازنده در نشست مجازی اخیر گفت: مایلم بر باور مشترک مجالس دو کشور مبنی بر توسعه و گسترش همکاری‌های دوستانه در حوزه‌های گوناگون که از اصول راهبردی سیاست خارجی در کشور است، تاکید کرده و تصریح کنم، مجلس شورای اسلامی از هرگونه اقدامی برای تحکیم و تقویت روابط راهبردی فی مابین حمایت و پشتیبانی می‌کند.

قالیباف در این پیام خاطرنشان کرد: اطمینان دارم، با مساعی مشترک شاهد فصل نوینی از همکاری‌های مشترک خواهیم بود. فرصت را مغتنم شمرده، سلامتی، شادکامی و بهروزی ملت و دولت کشور دوست جمهوری خلق چین را آرزومندم.

منبع: خانه ملت

کد خبر 474462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.