بازار کوثر به دنبال دبل پیروزی برابر ایمان شیراز/ استراحت گیتی پسند

در دهمین هفته از لیگ برتر فوتسال تیم بازارهای روز کوثر اصفهان به مصاف ایمان شیراز می رود و گیتی پسند نیز با قرعه استراحت رو به رو است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ایستگاه دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم بازارهای روز کوثر اصفهان امروز _پنج شنبه ۲۳ بهمن_ از ساعت ۱۵ در شهر شیراز برابر تیم ایمان قرار خواهد گرفت. دیگر نماینده اصفهان یعنی گیتی پسند این هفته استراحت می‌کند.

تیم کوثر هفته گذشته در یک بازی خانگی به مدافع عنوان قهرمانی یعنی مس سونگون با نتیجه ۵ بر ۳ باخت تا ۳ امتیاز خانگی را از دست بدهد. شاگردان سعید رستمی از ۸ بازی که انجام داده‌اند در جایگاه پنجم جدول قرار دارند.

در آن سوی میدان تیم ایمان شیراز هفته گذشته به دلیل مشکلاتی که در درون تیم وجود داشت و همچنان وجود دارد، برای دیدار برابر سن ایچ به ساوه سفر نکرد تا این دیدار لغو شود و با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم سن ایچ اعلام شود. ایمان شیراز جزء تیم‌هایی بود که دیر تشکیل شد و با گذشت ۹ هفته از لیگ شرایط خوبی ندارد. آنها در حال حاضر هیچ امتیازی ندارند و آخرین تیم گروه ب هستند.

هر دو تیم برای رسیدن به اهداف خود پا به این دیدار می‌گذارند. شاگردان سعید رستمی می‌خواهند اختلاف خود را با تیم ششم افزایش بدهند و به بهبود جایگاه در جدول نیز نیم نگاهی دارند و از طرفی دیگر تیم ایمان شیراز اگر بخواهد از رفتن به دور بعد برای سقوط نکردن جلوگیری کند، باید بازی‌های باقی مانده و به خصوص بازی‌های خانگی را با کسب ۳ امتیاز پشت سر بگذارد.

سایر دیدارهای هفته دهم (پنج شنبه ۲۳ بهمن ساعت ۱۵):

گروه الف:

کراپ الوند _ شهروند ساری

اهورا بهبهان _ فردوس قم

مقاومت البرز _ شهید منصوری قرچک

در این گروه تیم گیتی پسند اصفهان این هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

گروه ب:

فرش آرا مشهد _ سن ایچ ساوه

راگا شهر ری _ ملی حفاری اهواز

در این گروه تیم مس سونگون ورزقان این هفته استراحت می‌کند.

کد خبر 474280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.