ساختار مدیریت حوزه آب کشور وارد مدار جدید شد

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به انتشار فراخوان انتخاب روسای حوضه‌های آبریز گفت: از هفته گذشته تغییر ساختار بخش آب وارد مدار جدیدی شده و انتشار فراخوان انتخاب روسای حوضه‌های آبریز نیز در همین راستا صورت گرفته است.

به‌گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، قاسم تقی‌زاده خامسی امروز - پنجشنبه ۱۶ بهمن- در جلسه پیاده سازی و استقرار ساختار سازمانی شرکت مدیریت منابع آب ایران اظهار کرد: تشکیلات ساختار جدید شرکت مدیریت منابع آب هفته گذشته ابلاغ شده و بر اساس آن تعداد معاونت‌های این شرکت کاهش یافت.

وی افزود: بر اساس ساختار جدید، شرکت مدیریت منابع آب از دو معاونت و ۹ حوضه آبریز تشکیل شده و فراخوان انتخاب رؤسای حوضه‌های آبریز از امروز در سایت شرکت مدیریت منابع آب منتشر شده است.

وی با تاکید بر اینکه افراد توانمند و قوی باید به عنوان رؤسای حوضه‌های آبریز انتخاب شوند، گفت: از همه همکاران توانمند و تصمیم‌گیر دعوت می‌شود که در این فراخوان شرکت کنند تا افرادی شایسته مدیریت حوضه‌های آبریز را در دست بگیرند. طی هفته‌های آتی نیز پست‌های دیگر در معرض فراخوان قرار خواهند گرفت.

همچنین "محمد حاج‌رسولی‌ها" قائم مقام شرکت مدیریت منابع آب ایران در این جلسه گفت: در ساختار جدید به افراد قاطع و آشنا به مسائل آبی نیاز داریم که توانایی تصمیم‌گیری داشته باشند. در انجام این تغییر ساختار کارهای مطالعاتی درون سازمانی انجام شده و علاوه بر آن از ظرفیت‌های دانشگاه به عنوان مشاور بهره برده‌ایم، اما با این حال هر زمان نیاز به اصلاحاتی باشد، قابلیت انجام آن وجود دارد.

وی در پایان گفت: ساختار جدید نیاز به آموزش دارد و باید همکاران یک بستر آموزشی درون سازمانی و برون سازمانی فراهم کنند.

به گزارش ایمنا، با ادغام شرکت منابع آب ایران و معاونت آب وزارت نیرو، از این پس ساختار بخش آب مدیریت حوضه آبریز خواهد بود. از این رو مدیریت حوضه آبریز که مدیریتی مشارکتی بین وزارتخانه‌های نیرو، جهاد کشاورزی، کشور، صمت، سازمان حفاظت محیط زیست و همه دستگاه‌های مرتبط با آب و نیز مجموعه‌های مردم نهاد و طرفیت‌های دانشگاهی هستند.

کد خبر 472993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.