تیم ایمان شیراز وارد حاشیه شد/ باید سرمایه خوبی وارد فوتسال شود

بازیکن تیم فوتسال کوثر گفت‌: مبلغ قراردادهای فوتسال مانند فوتبال، والیبال و بسکتبال نشده است و از لحاظ مالی تحت فشار هستیم. باید بازی‌های آن پخش زنده داشته باشد و پیگیری بهبود وضع این رشته بیشتر شود، اسپانسرهای قوی ورود کنند.

محمد رضا رحمانیا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال و تیم ایمان شیراز، اظهار کرد: ایمان شیراز تیم نسبتاً خوبی بود ولی به خاطر اینکه مدیرعاملی تازه کار و ناآشنا به فوتسال داشت از لحاظ نحوه مدیریت تحت فشار بود. این مدیرعامل سعی داشت به جوانان کمک کند ولی نمی‌دانست هزینه‌های لیگ برتر زیاد است، میانه‌های راه که دیگر هزینه‌ها بیش از چیزی شد که تصور می‌کرد گفت نمی‌توانم کار کنم و تیم وارد حاشیه شد. بعضی بازیکنان از تیم جدا شدند که من هم به صورت توافقی این تیم را ترک کردم. از حمید کمالی، امید ابراری نیا و مجموعه تیم ایمان شیراز تشکر می‌کنم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

وی ادامه داد: لیگ به خاطر شرایط ناشی از کرونا خیلی فرق کرده است، سال‌های قبل ۲۶ الی ۲۸ هفته بازی بود ولی امسال تیم‌ها در دو گروه هفت تیم قرار گرفتند که مسابقات کم شده و استرس بازیکنان و کادر فنی زیاد شده است. ایمان شیراز هم از این قضیه مستثنی نبود ولی تیم همدلی خوبی داشت.

بازیکن تیم فوتسال کوثر با بیان این که مسابقات سخت‌تر شده است، تصریح کرد: تیم‌ها ۱۲ بازی دارند که اگر تیمی وارد حاشیه یا بازیکنی مصدوم شود به سختی می‌تواند به لیگ بازگردد. امسال سازمان لیگ مجبور بود مسابقات را به این شکل برگزار کند و می‌دانند این روش درست نیست که شاید هم به تیم ملی ضرر برساند.

رحمانیا در جواب این سوال که چرا به کوثر پیوستی و با مدیرعامل این باشگاه مشکلی نداشتی؟ خاطر نشان کرد: به جز کوثر از یک تیم دیگر پیشنهاد داشتم که نمی‌توانم اسم بیاورم، به خاطر اینکه اصفهان را دوست دارم ترجیح دادم به کوثر بیایم. تا پایان فصل با این باشگاه قرار داد دارم و آخر فصل باید صحبت کنیم تا ببینیم به چه نتیجه‌ای می رسیم.

وی در خصوص گلی که نیم فصل اول به کوثر زد، گفت: خطایی شد که کاپیتان تیم پاس داد و من هم دروازه کوثر را باز کردم، کار سختی نبود.

بازیکن تیم فوتسال کوثر افزود: می‌خواهیم با کوثر به پلی آف برسیم و دل مردم اصفهان را شاد کنیم تا جواب زحمات باشگاه و کادر فنی راهم داده باشیم.

رحمانیا با اشاره به اینکه مبلغ قراردادها نسبت به سال‌های قبل بهتر شده ولی چشمگیر نیست، اظهار کرد: مبلغ قرار دادهای فوتسال مانند فوتبال، والیبال و بسکتبال نشده است و از لحاظ مالی تحت فشار هستیم. باید بازی‌های فوتسال پخش زنده داشته باشد و پیگیری بهبود وضع این رشته بیشتر شود، اسپانسرهای قوی ورود کنند. در صورتی که سرمایه خوب وارد فوتسال نشود، استعدادها از این رشته دور می‌شوند و تیم‌های آسیایی از ایران جلو می‌افتند.

وی در رابطه بازی با مس سونگون، تصریح کرد: بازی سختی مقابل مس سونگون داشتیم که از بازیکن‌های مطرحی برخوردار بودند، در نیمه دوم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و اگر فرصت ها را به گل تبدیل می‌کردیم نتیجه به شکل دیگری رقم می‌خورد.

بازیکن تیم فوتسال کوثر اضافه کرد: بابت انتخاب کوثر خوشحال هستم، زیرا مدیریت خوبی دارد. سعی می‌کنیم در ادامه راه نتایج بهتری کسب کنیم.

کد خبر 472492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.