پیش بینی قیمت طلا فردا ۱۱ بهمن + جزئیات‌

‌یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار فردا را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار فردا، اظهار کرد: به نظر می‌رسد روند نوسانات نرخ ارزهای شاخص در بازار معاملات آزاد، این هفته نیز قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار را تحت تأثیر قرار دهد اما اگر نظام توزیع ارز از سوی شبکه بانکی تقویت شود، شاهد رونق نامحسوس بازار طلا و سکه فروشان نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به بالاگرفتن تنش‌های سیاسی-بین‌المللی میان ایالات متحده و ایران، افزود: افزایش مناقشات سیاسی میان دو کشور اقتصاد ایران را تا حد زیادی تحت تأثیر قرار خواهد داد و تداوم دعواهای دیپلماتیک بر سر برجام و آینده نامطمئن آن به شکل قابل توجهی حجم و میزان معاملات بازار را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات تصریح کرد: میزان بازدهی هرس که امامی در هفته‌ای که گذشت برای فعالان بازار که نسبت به خرید آن اقدام کردند، کمتر از سه درصد بوده و در صورت تداوم روند رشد قیمت سکه تمام طرح جدید یا امامی شاهد افزایش بازدهی این سکه در بازار نیز خواهیم بود.

توجه: این گفتگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران می‌باشد.

کد خبر 471918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.