عیادت مسئولان آموزش و پرورش از معلم مدرسه کانکسی کنگرستان

مدیر کل دفتر توسعه عدالت آموزشی مناطق محروم و عشایر وزارت آموزش و پرورش از معلم مدرسه کانکسی روستای کنگرستان خوزستان که پس از سانحه سوختگی در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان بستری شده، عیادت کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در هشتمین روز از بهمن ماه ۱۳۹۹، محمدرضا سیفی، مدیر کل دفتر توسعه عدالت آموزشی مناطق محروم و عشایر وزارت آموزش و پرورش در سفر به استان اصفهان از حسین رضایی میرقائد معلم مدرسه کانکسی روستای کنگرستان از توابع شهرستان سردشت دزفول خوزستان که دچار حادثه آتش سوزی و سوختگی شده بود عیادت کرد.

سیفی پس از عیادت اظهار کرد: در عیادت از حسین رضایی متوجه شدم که روحیه او بسیار خوب است، علی‌رغم اینکه ۹۰ درصد سوختگی ظاهری دارد اما روند درمانی وی به خوبی در حال انجام است و آمادگی خود را برای حضور دوباره در مدرسه پس از بهبودی اعلام کرد.

وی افزود: دیداری نیز با خانواده رضایی داشتم تا بدانند در این موقعیت آموزش و پرورش در کنار آنها است، ضمن اینکه اقدامات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برای اسکان خانواده رضایی و پیگیری شرایط سلامتی و جسمانی وی بسیار خوب بوده و بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان نیز با تمام توان برای بهبود شرایط این معلم فداکار تلاش می‌کنند.

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی مناطق محروم و عشایر وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: هزینه‌های درمانی را آموزش و پرورش متقبل شده تا نگرانی از این بابت نداشته باشند، امیدوارم مراحل درمان حسین رضایی به خوبی طی شود و او را پس از طی کردن مراحل درمانی در مدرسه ببینیم. این معلم پس از طی مراحل درمانی و با توجه به اینکه از نیروهای پیمانی است برای بازگشت به کار هیچ مشکلی ندارد.

کد خبر 471288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.