حمایت شهرداری سمنان از مشاغل خانگی زنان خانه‌دار

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان گفت: در راستای حمایت از مشاغل خانگی و ساماندهی عرضه تولیدات زنان خانه‌دار، مراکز استقرار و تولید و عرضه این محصولات دایر می‌شود.

علیرضا جندقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری سمنان حمایت از تولیدات خانگی شهروندان را در دستور کار دارد و تلاش می‌کند با اختصاص مکان‌های خاص، بستر مناسب برای فروش محصولات تولیدی شهروندان به ویژه زنان خانه‌دار و بی‌سرپرست را فراهم کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع مشاغل خانگی زنان خانه دار و در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده، شناسایی ظرفیت‌های حرفه‌های زنان خانه دار، هدایت کسب و کارهای کوچک خانگی و همچنین کمک به امرار معاش و معیشت خانواده‌های مورد نظر، مقرر شد نقاطی از شهر سمنان با هدف استقرار، تولید و عرضه محصولات تولیدات خانگی و صنایع دستی مشخص شده و برای راه‌اندازی آن‌ها اقدامات اساسی بشود.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان خاطر نشان کرد: با دایر شدن مراکز اختصاصی عرضه و فروش تولیدات خانگی، ضمن کمک در تامین معیشت فعالان حوزه مشاغل خانگی، حمایت از تولیدات داخلی، کارآفرینی و اشتغال‌زایی، صاحبان این گونه مشاغل به ویژه زنان خانه دار و بی سرپرست می‌توانند در عرصه فروش محصولات خود فعالیت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 470954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.