پیش بینی قیمت طلا امروز ۷ بهمن + جزئیات‌

‌یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: نوسانات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار تا پایان هفته جزئی خواهد بود و به نظر نمی‌رسد تغییر شاخصی در نرخ طلای ۱۸ عیار تا پایان بهمن‌ماه سال جاری ایجاد شود.

وی افزود: بسیاری از خریداران شاخص طلا که در روزهای گذشته اقدام به خرید مقادیر زیادی سکه و طلای ۱۸ عیار کرده‌اند امیدوارند تا پایان هفته شاهد افزایش قیمت اونس جهانی طلا باشند و بتوانند سود طلا و سکه‌هایی که در وضعیت کف قیمت دلار و طلا خریداری کرده‌اند را نقد کنند.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات با اشاره به گمانه‌زنی برخی از کارشناسان اقتصاد بین‌المللی در خصوص احتمال افزایش نرخ طلای جهانی در هفته‌های آینده، تصریح کرد: مراسم تحلیف اخیری که برای جو بایدن، رئیس جمهور جدید ایالات متحده در کاخ سفید برگزار شد، یکی از شاخص‌های سیاسی و بین‌المللی قوی بود که می‌توانست تأثیر قابل توجهی بر قیمت اونس طلای جهانی داشته باشد اما نظام عرضه و تقاضای بازارهای بین‌المللی موازی یا مرتبط با بازار طلا این نوسانات احتمالی را مدیریت و برطرف کرد.

توجه: این گفتگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران می‌باشد.

کد خبر 470854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.