اعمال قانون  ۳۴۰۰ خودرو به علت نقض محدودیت تردد شبانه

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از اعمال قانون بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ خودرو طی شب گذشته در کلانشهر اصفهان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای طرح منع تردد شبانه هم همچنان در شهرهای با وضعیت زرد و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت برقرار است و تنها در شب گذشته بیش از ۳ هزار خودرو در کلان‌شهر اصفهان به علت نقض محدودیت تردد شبانه اعمال قانون شدند.

وی با ابراز قدردانی از مردم اصفهان، ادامه داد: طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر در دو نوبت صبح و عصر در ساعات ۹ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۲۱ اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: با توجه به وضعیت خاص کنونی ممنوعیت تردد خودروها تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و هر گونه تغییر وضعیت پس از جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام خواهد شد.

وی در خصوص آمار اعمال قانون خودروهای پلاک مخدوش گفت: در آذرماه شش هزار و ۹۱۴ دستگاه خودروی پلاک مخدوش جریمه و ۵۵۶ دستگاه هم توقیف و به دادگاه معرفی شدند، برخی از این خودروها که در پلاک‌شان دستکاری شده بود جریمه سنگین و یا حتی توقیف شدند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: خودروهای دودزا و دارای نقص فنی توسط پلیس به تعمیرگاه اعزام می‌شوند، که در دی ماه ۹ هزار و ۸۵۵ خودروی دودزا و ۳۵ هزار و ۵۷۹ خودروی فاقد معاینه فنی اعمال قانون شدند، همچنین ۱۷ هزار و ۴۱۸ دستگاه خودروی سنگین اعمال قانون و سه هزار و ۳۹۸ دستگاه خودرو هم اعزام به تعمیرگاه شدند.

کد خبر 470306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.