توهین به رئیس جمهور اعتماد مردم را مخدوش می‌کند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: توهین و تخریب با انتقاد متفاوت است و در صورتی که بی اخلاقی‌ها و توهین به مسئولان و رئیس جمهور در رسانه ملی ادامه یابد، باعث مخدوش شدن اعتماد مردم خواهد شد.

جلال جلالی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد توهین به رئیس جمهور در صدا سیما، اظهار کرد: مراعات اخلاق در هر جامعه‌ای نشانه رشد و شعور دینی مردم است. کسانی که در رسانه ملی سخن می‌گویند باید دقت بسیاری داشته باشند؛ زیرا هرگونه بی اخلاقی این افراد در رسانه ملی موجب سست شدن اعتماد مردم به این رسانه می‌شود.

وی افزود: علیرغم اینکه بر امر به معروف و نهی از منکر همیشه تاکید شده است، اما قرار نیست برخی با عنوان امر به معروف به مسئولان کشور توهین کنند؛ حتماً باید با این افراد برخورد شود.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی ادامه داد: انتقاد به مسئولان با توهین و افترا متفاوت است؛ زیرا برخی صحبت‌ها در انظار عمومی باعث تضعیف جایگاه مسئولان کشور می‌شود. توهین به مقامات کشور، آن‌هم در رسانه ملی به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

جلالی زاده یادآور شد: در حال حاضر برخی افراد توهین‌هایی را در رسانه ملی علیه برخی مسئولان کشور به کار می‌برند، در صورتی که توهین به رئیس جمهور توهین به مردم است و ادامه این رفتارها در کشور باعث تنزل جایگاه و شخصیت مسئولان کشور خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: توهین و تخریب با انتقاد متفاوت است و در صورتی که بی اخلاقی‌ها و توهین به مسئولان و رئیس جمهور در رسانه ملی ادامه یابد، باعث مخدوش شدن اعتماد مردم خواهد شد.

گفتنی است، اخیراً در یک برنامه تلویزیونی پخش شده از شبکه چهار، فردی ادعاهایی را علیه حسن روحانی و برخی وزرا و مسئولان دولت مطرح کرد که با واکنش بسیاری از مقامات رو به رو شد.

کد خبر 470213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.