رونمایی از اپلیکیشن ۱۳۷ در شهرداری گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: جهت رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی از نسخه جدید سامانه ۱۳۷ با قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد رونمایی شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از فعال شدن اپلیکیشن ۱۳۷ در شهرداری گلپایگان از یکم بهمن ماه خبر داد و اظهار کرد: شهرداری گلپایگان در نظر دارد جهت رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از نسخه جدید سامانه ۱۳۷ با قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد رونمایی کند.

وی افزود: برنامه نرم افزاری ۱۳۷ یک نرم افزار تلفن همراه است که برای مشارکت شهروندان در ارائه گزارش مشکلات شهری و تعامل با شهروندان طراحی شده است تا به مرکز سامانه ارسال شود.

شهردار گلپایگان افزود: شهروندان می‌توانند از طریق این نرم افزار مشکلات و پیشنهادات در رابطه با شهر را به صورت چند رسانه‌ای (تصویر، ویدئو) به سامانه ۱۳۷ ارسال کنند که یکی از موارد ارزیابی پرسنل شهرداری سرعت در پاسخ گویی به مسائل شهروندان با این سامانه است.

وی در تشریح ویژگی و قابلیت‌های نسخه جدید سامانه ۱۳۷ گفت: ثبت درخواست و شکایت توسط شهروندان به چند حالت مختلف در ۲۴ ساعت شبانه روز با استفاده از تلفن گویا برای ثبت درخواست به همراه ضبط صدای شهروند وجود دارد.

شکرزاده افزود: با توجه به شرایط کرونایی و امکان مراجعه شهروندان به وب سایت شهرداری و ثبت درخواست و پیگیری آن از این طریق و استقرار اپراتور کارشناس سامانه ۱۳۷ برای ثبت درخواست در شهرداری که شهروند به صورت تلفنی با کارشناس مشکل را در میان می‌گذارد و درخواست به نام وی به ثبت می‌رسد برای رسیدگی به واحد یا مدیریت مربوطه ارجاع می‌دهد.

وی با بیان اینکه ارتباط بین شهروندان و شهرداری وجود دارد و برای تحقق حقوق شهروندی و مطالبات آنها تلاش خواهیم کرد؛ افزود: ملاقات مردمی در روزهای دوشنبه برقرار است و دوران محدودیت‌های کرونایی از طریق سامانه ۱۳۷ پاسخگوی مطالبات شهروندان بودیم.

کد خبر 469479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.