دانلود قسمت پنجم سریال قورباغه + تیزر و لینک تماشا

قسمت پنجم سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی امروز ۲۹ دی ماه به صورت اختصاصی از نماوا پخش می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چهار قسمت از سریال قورباغه تاکنون منتشر شده و این سریال توانسته هواداران پر و پا قرصی پیدا کند. قسمت چهارم این سریال که در هفته گذشته منتشر شد فلش بکی به دهه ۱۳۶۰ بود و داستان فیلم در آن دوران روایت شد. «رامین» در محوریت این قسمت قرار داشت و سریال در قسمت قبلی به سراغ یکی از خاطرات کودکی او از روزهای پایانی جنگ تحمیلی رفت که در رشت روایت می‌شد.

قسمت پنجم این سریال امشب (۲۸ دی‌ماه) از نماوا پخش می‌شود و این قسمت اولین حضور سحر دولتشاهی به عنوان شخصیت «فرانک» در این سریال است. در قسمت‌های قبلی بیش از هرچی شخصیت پردازی دو شخصیت «نوری» با بازی نوید محمدزاده و «رامین» با بازی صابر ابر روایت شد، دو شخصیت اصلی داستان که به نظر می‌رسد کل قصه حول محور این دو نفر می‌گردد.

البته در قسمت‌های قبلی چندین شخصیت فرعی نیز وارد داستان شدند که نقش آن‌ها بازیگر نوپا تئاتر ایفا کردند. سرنوشت اکثر این شخصیت‌ها در همان قسمت‌های قبلی مشخص شد. سریال قورباغه تاکنون توانسته در چهار هفته متوالی پربازدیدترین برنامه نماوا باشد و بین سریال‌های ایرانی نیز از این حیث رکورددار شود.

به نظر می‌رسد با پخش یک چهارم از قسمت‌های سریال، این اثر آرام آرام وارد خط اصلی داستان شود و شخصیت‌هایی که مخاطبان به انتظار آن‌ها نشسته‌اند یعنی «لیلا» (با بازی فرشته حسینی)، «شمس آبادی» (با بازی هومن سیدی) و شخصیت مهران غفوریان وارد سریال شوند.

دانلود قسمت پنجم سریال قورباغه

در خلاصه قسمت پنجم سریال قورباغه آمده است: «یه وقتایی برای بزرگ شدن باید زمین خورد! برای فهمیدن شکست خورد. یه وقتایی برای خوشبخت شدن باید شانس آورد، شانس خود معجزه است.»

قسمت پنجم قورباغه (تیزر)

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند قسمت پنجم سریال قورباغه از ساعت ۲۰ روز دوشنبه ۲۹ دی‌ماه از نماوا تماشا کنند. این سریال در ۱۶ قسمت پخش خواهد شد.

کد خبر 469155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.