سفر در طبیعت با "درختان من"

از زمان شیوع ویروس کرونا، سفر به یکی از آرزوهای دست نیافتنی تبدیل شده اما بازهم هنر میانجی مخاطب با طبیعت شده تا بدون سفر بتوانند از طبیعت شهرهای مختلف لذت ببرند. نمایشگاه "درختان من" تجربه هنرمند نقاشی است که با تصویر کشیدن طبیعت، مخاطب را به سفر در طبیعت دعوت می‌کند.

الهام قربانی، هنرمند نمایشگاه نقاشی «درختان من» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه «درختان من» حاصل سفرهایم به مکان‌های مختلف است که با قرار گرفتن در طبیعت رنگ، موسیقی و نیرویی که از طبیعت دریافت کردم را بدون هیچ واسطه‌ای در آثارم پیاده کردم.

وی افزود: طبیعت موسیقی‌ای دارد که درختان با آن موسیقی رقص و پایکوبی می‌کنند و «درختان من» برداشت شخصی از نوع برخورد طبیعت با درختان است. درختان طراحی شده با درختان واقعی متفاوت است به همین علت اسم این نمایشگاه «درختان من» نام گرفته است.

این هنرمند نقاش ادامه داد: یک هنرمند مدام باید در حال خلق آثار باشد همچنین آثار خلق شده باید در معرض دید مخاطب قرار بگیرد. بازخورد نمایش آثار از مخاطب به پیشرفت هنرمند کمک می‌کند.

قربانی درباره تکنیک آثار این نمایشگاه توضیح داد: «درختان من» با آکریلیک با ابعاد کوچک بر روی بوم و تخته خلق شده تا بزرگی و جزئیات طبیعت را در یک سایز کوچک نشان داده شود و مخاطب توان خرید آثار را داشته باشد. هرچه ابعاد آثار بزرگ‌تر شود طبعاً قیمت آن افزایش پیدا می‌کند و برخی مخاطبان علاقه به خرید دارند، اما بخاطر قیمت آن توان خرید ندارند و سایز کوچک آثار می‌تواند توان خرید مخاطب را آسان‌تر کند.

گفتنی است، علاقمندان می‌توانند تا اول بهمن ماه از نمایشگاه «درختان من» در نگارخانه صفوی که واقع در خیابان خاقانی، حد فاصله حد پطرس و وحید جنب کوچه ۳۱ است، دیدن کنند.

کد خبر 469092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.