نصر اصفهانی: توسعه اصفهان در هیچ کجای شهر مورد غفلت نیست

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در هر منطقه و محله شهر اصفهان که قدم می‌گذاریم شاهد اتفاقات شایسته‌ای هستیم و افتخار مدیریت شهری این است که می‌تواند ادعا کند در توسعه هیچ کجای شهر غفلت نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز _یکشنبه ۲۱ دی ماه ۹۹_ در آئین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی مجموعه تخت فولاد اظهار کرد: تخت فولاد بعد از وادی السلام دومین قبرستان تاریخی جهان اسلام است از این رو باید تلاش شود که اتفاقات فرهنگی و عمرانی به بهترین نحو ممکن در این مکان رخ دهد.

وی با بیان اینکه امروز در هر منطقه و محله شهر اصفهان که قدم می‌گذاریم شاهد اتفاقات شایسته‌ای هستیم و افتخار مدیریت شهری این است که می‌تواند ادعا کند در توسعه هیچ کجای شهر غفلت نکرده است، افزود: مدیریت شهری در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی به طور جدی ورود پیدا کرده و مسائل را بر اساس نیازهای شهروندان دنبال می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به پروژه‌های مدیریت شهری در مجموعه تخت فولاد اشاره و اظهار امیدواری کرد: زمینه استفاده از نتایج پروژه‌هایی که امروز در این مجموعه کلنگ زنی شد هر چه زودتر برای شهروندان فراهم شود.

نصراصفهانی با بیان اینکه اخیراً برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ که به عنوان برنامه پنج ساله ششم شهر توسط شهرداری تدوین شده بود در شورای اسلامی شهر تصویب شد، ادامه داد: این برنامه چراغ راه پنج سال آینده شهر بوده و در آن به تمام زوایای پیدا و پنهان شهر توجه و مسائل رصد شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: هر آنچه در برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ مورد توجه قرار گرفته، محقق شده و زمینه‌ساز اتفاقات خوشایند در شهر شود.

کد خبر 467638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.