دستگیری دالتون‌های نیشابور به وقت بامداد

فرمانده انتظامی نیشابور از دستگیری عاملان شرارت شب گذشته این شهر طی کمتر از یک ساعت در ساعت یک بامداد خبر داد و از شهروندانی که از این متهمان شکایتی دارند، خواست هر چه سریع‌تر به کلانتری ۱۳ واقع در بلوار جانبازان مراجعه کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین دهقان‌پور گفت: شب گذشته در پی گزارش شرارت سه شرور موتورسوار در خیابان ۱۷ شهریور نیشابور به فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله دستورات لازم برای برخورد قاطعانه با عاملان این بی نظمی صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهار کرد: ماموران انتظامی در کوتاه‌ترین زمان در محل حاضر شدند و بررسی‌های آنها نشان می‌داد این افراد شرور با سلاح سرد به هفت خودرو پارک شده در کنار خیابان خسارت وارد کرده و متواری شده‌اند.

وی گفت: تیم‌های مشترک کلانتری ۱۳، یگان امداد، پلیس امنیت عمومی و پلیس آگاهی نیشابور در این عملیات به طور ویژه وارد عمل شدند و کمتر از یک ساعت عاملان این شرارت خیابانی شناسایی و  ساعت یک بامداد امروز دستگیر شدند.

دهقان پور تاکید کرد: شهروندانی که از این متهمان شکایتی دارند می توانند هر چه سریع تر به کلانتری ۱۳واقع در بلوار جانبازان مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به اینکه متهمان برای رسیدن به سزای عمل خود به مراجع قضایی معرفی می شوند، خاطرنشان کرد: نظم و امنیت شهروندان فهیم و قانون مدار نیشابور خط قرمز پلیس است و به پشتوانه همکاری مردمی و پشتیبانی دستگاه قضایی  به افرادی که بخواهند آرامش و امنیت مردم را خدشه دار کنند فرصتی برای جولان و خودنمایی نخواهیم داد و  با برخورد قاطعانه و قانونی خادمان امنیت روبرو خواهند شد.

کد خبر 467160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.