شهرداری تبریز خارج از اختیارات خود به شهروندان کمک کرده است

قائم مقام شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز تنها دستگاهی است که در موضوع شیوع اپیدمی کرونا در کنار مردم بوده و خارج از اختیارات خود به شهروندان کمک کرده است.

به گزارش ایمنا، رسول موسایی در جلسه وبینار شورای شهر تبریز، اظهار کرد: عملکرد شهرداری تبریز در حوزه مقابله با بیماری کرونا، علی رغم وسعت آن و اذعان دیگر دستگاه‌ها، مظلوم واقع شده است.

وی افزود: در جریان محدودیت‌های کرونایی در آذرماه شهرداری تبریز با تمام توان خود پای کار آمده و با بهره‌گیری از اکیپ‌های صوتی، فضاسازی شهری و اکیپ‌های اعمال محدودیت در ساعات پایانی شب، تکالیف محوله از سوی ستاد استانی کرونا را به خوبی به جای آورد.

قائم‌مقام شهردار تبریز با اشاره به طرح غربالگری شهید سلیمانی، تصریح کرد: در طرح شهید قاسم سلیمانی هم که مصوب ستاد ملی و ستاد استانی است، خانه به خانه مراجعه و به غربالگری شهروندان می‌پردازیم و برای داوطلبان این طرح نیز شیلد، لباس و ماسک و دستکش فراهم کرده‌ایم.

وی افزود: امروز اگر آمار ابتلاء و فوتی کرونا در استان و کشور پایین آمده است، در سایه همین فعالیت‌های داوطلبانه در قالب طرح شهید سلیمانی است که مقرر شده شهرداری تبریز برای ۴ ماه کلیه ملزومات این طرح را تأمین و پشتیبانی کند.

موسایی خاطرنشان کرد: آنچه که بیشتر به عنوان عملکرد شهرداری در حوزه مقابله با شیوع ویروس کرونا ارائه می‌شود، مبلغ مصوب شورای شهر است که خیلی بیشتر و ده‌ها برابر آن برای شهرداری تبریز هزینه داشته است.

کد خبر 466903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.