کارگاه تخصصی بین‌المللی میراگرها و جداگرهای لرزه‌ای در تبریز برگزار می‌شود

مدیر بحران شهرداری تبریز از برگزاری کارگاه و دوره تخصصی بین‌المللی میراگرها و جداگرهای لرزه‌ای توسط شهرداری تبریز با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا، مسعود حسن‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به لرزه خیز بودن شهر تبریز و وجود گسل‌های فعال در منطقه، بر لزوم تدوین برنامه‌ای منسجم و تخصصی جهت مواجهه با حوادث طبیعی مانند زلزله، اظهار کرد: مدیریت بحران شهرداری تبریز در قالب یک برنامه طولانی مدت با جامعه جداگرهای لرزه‌ای ژاپن، برنامه آموزش فراگیر در سطوح مختلف را آغاز کرده است.

وی افزود: بر این اساس اولین دوره این برنامه با مجوز سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیر بحران شهرداری تبریز با تشریح نحوه برگزاری این دوره تخصصی ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده، وبینار میراگرها و جداگرهای لرزه‌ای در سه روز از ساعت ۹ تا ۱۶ برگزار خواهد شد که در دو روز اول اساتید ژاپنی (به زبان انگلیسی) و در روز سوم اساتید داخلی نسبت به ارائه مطالب تخصصی در حوزه طراحی لرزه‌ای و مهندسی سازه خواهند پرداخت.

وی تاکید کرد: اساتید، متخصصان و علاقه‌مندان می‌توانند به منظور انجام فرآیند ثبت نام و پذیرش نهایی و دریافت کد عبور اختصاصی برای حضور در وبینار، با مراجعه به وب سایت مدیریت بحران شهرداری تبریز نسبت به دریافت فرم ثبت نام اقدام کرده و پس از تکمیل آن نسبت به ثبت نام قطعی اقدام کنند.

حسن‌نژاد گفت: به افرادی که موفق به اتمام دوره شوند، گواهی معتبر بین‌المللی توسط جامعه جداگرهای لرزه‌ای ژاپن و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعطا خواهد شد.

کد خبر 574209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.