اختصاص ۲۴۵ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی شهر زنجان

شهردار زنجان گفت: از ۵۵۰ میلیارد تومان بودجه مصوب شهرداری در سال جاری ۲۴۵ میلیارد تومان مربوط به ردیف‌های عمرانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب الله یگانه در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان، اظهار کرد: بعد از تعیین بودجه مصوب اولین ضرورت پرداخت دیون و مطالبات بود که در سال ۹۹ تعیین تکلیف شد.

وی ادامه داد: مجموع دیون و مطالبات شهرداری ۷۵ میلیارد تومان بود که تنها چهار میلیارد تومان آن در بودجه پیش بینی شده بود.

شهردار زنجان با بیان اینکه سال ۹۹ به دلیل شیوع کرونا شرایط ویژه‌ای داشت، ادامه داد: باید درآمدهای پیش بینی شده در سال ۹۹ را محقق کنیم تا بتوانیم پروژه‌های عمرانی را اجرا کنیم.

یگانه گفت: از ۵۵۰ میلیارد تومان بودجه مصوب شهرداری در سال جاری ۲۴۵ میلیارد تومان مربوط به ردیف‌های عمرانی است.

وی با تاکید بر اینکه در سال ۹۹ افزایش نرخ ارز سبب کسری بودجه در اکثریت قریب به اتفاق کدهای بودجه کسری شد، ادامه داد: به دلیل کسری بودجه در نیمه اول سال درخواست اضافه شدن ۳۰ میلیارد تومان به ردیف‌های اعتباری ارائه شد که باید منابع درآمدی آن نیز مشخص شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه در طرح سبزه میدان عرض خیابان ۱۴ متری به ۲۰ متر افزایش افزایش پیدا کرده است افزود: برای تملک این میزان ۴۰ میلیارد تومان افزایش اعتبار نیاز است، این در حالی است که تنها در این پروژه ۳۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی و ۱۴ میلیارد تومان برای تملکات واقع در طرح هزینه شود.

کد خبر 466573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.