افزایش حمل و نقل سبز در پل دوچرخه‌سواری مونیخ

پل جدیدی در کلانشهر مونیخ آلمان احداث شده است که امکان دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی آسان را برای شهروندان فراهم می‌آورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جدیدترین پل مونیخ به نام Arnulfsteg هفته گذشته رسماً و با حضور مقامات ارشد آلمان، به روی کاربران باز شد. این پل که تنها برای عابران پیاده و دوچرخه‌سواران طراحی شده است، کاربران را با ایمنی کامل، در مسیری به طول ۲۴۰ متر به انتهای آن هدایت می‌کند. تمام افراد در حال حرکت روی پل می‌توانند بدون اضطراب از رفت و آمد خودروها، در ارتفاعی بلند، به بسیاری از چشم‌اندازهای شهری دسترسی پیدا کنند.

در پی انتشار ویروس کرونا و به منظور حفظ فاصله اجتماعی، بسیاری از زیرساخت‌های شهر تغییر پیدا کرد تا شهروندان مونیخی، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی را جایگزین سایر وسایل حمل و نقل عمومی کنند. با این حال، تا قبل از افتتاح پل Arnulfsteg ، بسیاری از دوچرخه‌سواران و عابران پیاده مجبور بودند در مسیرهایی پرخطر و با ترافیک‌هایی سنگین به تردد بپردازند. به همین دلیل، شهردار تصمیم گرفت در همین ایام، پل فوق را افتتاح کند تا امنیت این افراد تضمین شود و شهروندان بیشتری به دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی روی آورند.

پل جدید یکی از مناطق جنوبی شهر به نام Schwanthalerhöhe را به منطقه شمالی Arnulfpark وصل می‌کند و امکان تماشای مسیرهای اطراف برای کاربران را از ارتفاع بالا فراهم می‌آورد. جالب است بدانید که پل فوق از طرف ورودی شمالی دارای فضایی سرپوشیده برای پارک تعداد ۹۰ دوچرخه و در قسمت ورودی جنوبی دارای فضا برای ۱۰۰ دوچرخه است.

علاوه بر این، پل Arnulfsteg سازگار با نیاز تمام کاربران پیاده یا دوچرخه‌سوار، به خصوص افراد دارای معلولیت جسمی نظیر کسانی که از صندلی‌های چرخ‌دار استفاده می‌کنند، طراحی شده است. در واقع، در دو طرف پل سطوحی شیب دار و همچنین بالابرهایی برقی قرار گرفته است تا این افراد به راحتی از پل بالا یا پایین روند.

کد خبر 466424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.