شهرداری شاندرمن نیازمند ماشین آلات برف روب است

شهردار شاندرمن گفت: شهرداری این شهر در زمان بارش برف برای پاکسازی و بازگشایی معابر به شدت نیازمند ماشین آلات برف روب است.

مرتضی شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تمامی نیروی ستاد مدیریت بحران شهرداری شاندرمن براساس اطلاعیه‌ها و هشدارهای هواشناسی در حالت آماده‌باش هستند و این روند تا پایان فصل زمستان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: جلسات ستاد مدیریت بحران شهرداری شاندرمن در هر ماه برگزار می‌شود و تعداد ۲۱ نفر از نیروهای شهرداری به وظایف و مسئولیت خود در هنگام بحران به خوبی آشنا هستند و در زمان هشدار قرمز هواشناسی با حضور در مناطق تعیین شده به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد.

شهردار شاندرمن با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر دارای یک دستگاه لودر و یک دستگاه بیل بکهو است. اضافه کرد: مدیریت شهری یک تانکر دو هزار لیتری سوخت گازوئیل مورد نیاز ماشین آلات را برای مواقع بحرانی تهیه و ذخیره کرده است.

شهبازی ادامه داد: با صاحبان شرکت‌های بخش خصوصی که در شهرستان ماسال ماشین آلات سنگین و برف روب در اختیار دارند هماهنگی انجام شده تا در زمان بحران ناشی از بارش برف به شهرداری کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ماشین آلات شهرداری شاندرمن قدیمی و فرسوده شده و باید تعویض و نوسازی شود. تصریح کرد: مدیریت شهری در زمان بارش برف برای بازگشایی معابر به شدت نیازمند ماشین آلات سنگین برف روب است.

شهردار شاندرمن خاطرنشان کرد: شهرداری هرس درختان فضای سبز شهری را در فصل پاییز انجام داده و تعدادی از درختان خطرآفرین براساس گزارشات شهروندان شناسایی و با نظارت اعضای کمیسیون ماده هفت، شاخه زنی یا از مدار خارج شده است.

به گزارش ایمنا، شهر شاندرمن از توابع شهرستان ماسال و در ۵۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است

کد خبر 465457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.