ساخت فیلم "حافظ" با مشارکت شهرداری‌های استان سمنان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به ساخت فیلم کوتاه حافظ، گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان به عنوان رئیس کمیته شهرداری‌های استان در ستاد بزرگداشت، برنامه‌های خود را اعلام کرد که ساخت فیلم کوتاه حافظ جزو آنهاست.

راضیه شهاب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تهیه فیلم کوتاه "حافظ" در شهر سمنان، اظهار کرد: تکریم شهیدان، رسالت سنگینی است بر دوش همه قرار دارد و همه باید سهم خود را در این زمینه ادا کنند، مخصوصاً مسئولان و مدیرانی که خود را مدیون خون شهدا می‌دانند.

وی افزود: باید از زبان هنر برای انتقال مفاهیم و محتوای ایثار و شهادت استفاده شود؛ زیرا یک کار هنری، اثرگذاری مطلوبی بر فضای جامعه دارد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به ساخت فیلم کوتاه حافظ، گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان به عنوان رئیس کمیته شهرداری‌های استان در ستاد بزرگداشت، برنامه‌های خود را اعلام کرد که ساخت فیلم کوتاه حافظ جزو همین برنامه‌هاست.

شهاب با بیان اینکه ترسیم ۲۰ دیوارنگاره شهدای شاخص استان، کمک به ساخت ۲۰ فیلم کوتاه دفاع مقدس و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در طول سال نمونه‌ای از فعالیت‌های حوزه اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری سمنان است، تصریح کرد: در اجرای این برنامه‌ها از مشارکت شهرداری‌های استان سمنان استفاده شده است و سعی می‌شود ضمن استفاده از تبلیغات محیطی نوین، از پتانسیل فضای مجازی نیز در انتشار محتوای مناسب در راستای انتقال مفاهیم شهادت‌طلبانه و ارزش‌های دفاع مقدس استفاده کنیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، خاطرنشان کرد: این فیلم‌های کوتاه به تهیه کنندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سفارش دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با مشارکت شهرداری‌های استان و به ویژه شهرداری‌های گرمسار، شاهرود و دامغان در حال تهیه است.

کد خبر 465440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.