آصفری: انتقام سختی در انتظار عاملان و قاتلان سردار سلیمانی است

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی گفت: انتقام سختی در انتظار عاملان و قاتلان سردار سلیمانی است؛ از رئیس جمهور گرفته تا وزیر امور خارجه و فرمانده سنتکام و رئیس سازمان سیا آمریکا، خواب‌های آشفته‌ای خواهند داشت.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: روحیه شهادت طلبی و ایثارگری، بزرگ‌ترین ویژگی دفاع ایران در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: آنچه امروز سبب شده استکبار جهانی نتواند علیه جهوری اسلامی ایران اقدامی نظامی بکند، روحیه شهادت طلبی ملت ما است. این روحیه با تاسی از قیام عاشورا و کربلای حسینی است که دشمن با هیچ سلاحی نمی‌تواند در مقابل معتقدان آن بایستد؛ زیرا روحیه شهادت طلبی ایدئولوژی است که قابلیت ترویج در همه افکار و اذهان ملت‌های دنیا را دارد.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن دنبال این بود که بتواند با ترور شهید سلیمانی، تأثیر منفی در عملکرد محور مقاومت داشته باشد، اما خون این شهید باعث شد ملت‌های دنیا به جبهه مقاومت توجه ویژه‌ای داشته باشند.

آصفری تاکید کرد: شهید قاسم سلیمانی در زمان حیات خود توانست از آب و خاک این کشور دفاع کند و بعد از اتمام جنگ تحمیلی، سنگر مقاومت را ترک نکرد و باعث اتحاد اسلامی و توسعه آن در سراسر منطقه گردید.

وی تصریح کرد: امروز باید فرهنگ شهادت و ایثارگری شهید سلیمانی‌ها در کتب درسی مقاطع تحصیلی تدریس شود و مورد تاکید قرار گیرد تا روحیه سردار سلیمانی‌ها به عنوان یک فرهنگ در بین جوانان ایران گسترش یابد.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتقام سختی در انتظار عاملان و قاتلان سردار سلیمانی است؛ از رئیس جمهور گرفته تا وزیر امور خارجه و فرمانده سنتکام و رئیس سازمان سیا آمریکا، خواب‌های آشفته‌ای خواهند داشت.

کد خبر 465433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.