ایست قلبی راننده کامیون حمل آرد حادثه آفرید

دستگیری کلاهبردار ۳۰۰ میلیاردی، کشف بیش از شش تن انواع فرآورده های شیلاتی قاچاق، کشف ۳۰ هزار لیتر نفت خام سرقتی، قتل مرد مواد فروش در فرحزاد تهران و ایست قلبی و مرگ راننده کامیون حین رانندگی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: فردی که با جعل اسناد اقدام به ۳۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان مریوانی کرده بود، با عملیات هدفمند پلیس دستگیر شد.

علی آزادی افزود: پس از وصول پرونده‌های متعدد از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مریوان مبنی بر جعل، کلاهبرداری و فروش مال‌غیر با شکایت ۷۰ نفر، دستگیری متهم در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت، با راهنمایی مال باختگان و جمع‌آوری اطلاعات و همکاری مشترک پلیس آگاهی شهرستان‌های مریوان و سروآباد متهم شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرکننده پلیسی در حالی که با خودروی خود در محور مریوان به سقز در حرکت بود دستگیر شد.

وی گفت: در بررسی پرونده مشخص شد، وی به اتفاق چند نفر در جریان یک درگیری و به دلیل اختلافات قبلی، مردی ۵۰ ساله را به قتل رسانده بودند و از همان موقع متواری و تحت تعقیب بوده است. متهم طی این مدت با ترفندها و اقدامات مجرمانه، مرتکب جرایم مختلفی از جمله جعل اسناد، فروش مال غیر و زمین خواری بیش از ۱۰ هزار متر مربع شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه طی این مدت بیش از ۷۰ نفر با مراجعه به دستگاه قضائی از این کلاهبردار شکایت کرده‌اند، تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی به عمل آمده در مجموع به بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری و فروش زمین به چند نفر، جعل سند و فروش مال غیر اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه این فرد به علت جرایم مرتکب شده ۷۰ شاکی خصوصی در پرونده دارد، افزود: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کشف بیش از ۶ تن انواع فرآورده‌های شیلاتی قاچاق

جانشین فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف بیش از شش تن انواع فرآورده‌های شیلاتی قاچاق توسط مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه خبر داد و گفت: اکیپ گشت دریایی پایگاه دریابانی بندر لنگه در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک فروند لنج صیادی مشکوک و آن را متوقف کردند.

عبدالله لشکری افزود: مرزداران در بازرسی از شناور توقیفی فاقد مدارک قانونی دریانوردی، چهار هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع ماهی و میگو و دو هزار کیلوگرم صدف، در مجموع ۶ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم فرآورده‌های شیلاتی قاچاق را کشف کردند.

وی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده قاچاق را پنج میلیارد و ۱۷۱ میلیون ریال برآورد کردند، در همین راستا سه نفر متهم دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.

کشف ۳۰ هزار لیتر نفت خام سرقتی

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۳۰ هزار لیتر نفت خام سرقتی در شهرستان اهواز خبر داد و گفت: با اعلام سرقت نفت خام در یکی از مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سید محمد صالحی افزود: مأموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی محل سوخت و اختفا چهار سارق را در حاشیه شهر اهواز شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم و غافلگیرانه سارقان را دستگیر کردند، در بازرسی از انبار مذکور یک دستگاه تریلر حامل تانکر حاوی ۳۰ هزار لیتر نفت خام سرقتی کشف و پس از صورتجلسه تحویل شرکت نفت داده شد و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

قتل مرد مواد فروش در فرحزاد تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران در خصوص جزئیات این قتل گفت: بر حسب گزارش بیمارستان مدرس مبنی بر قتل مرد جوانی که هدف ضربات چاقو قرار گرفته تیمی از مأموران تجسس کلانتری ۱۶۳ ولنجک برای تحقیق به بیمارستان اعزام شدند.

جلیل موقوفه‌ای افزود: مأموران در بررسی‌های مقدماتی اطلاع پیدا کردند که مرد جوان از ناحیه ریه هدف ضربه چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است که با دستور مقام قضائی تحقیقات پلیسی برای ردیابی عاملان این جنایت آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات مأموران نشان‌دهنده که مقتول یکی از فروشندگان مواد مخدر در منطقه فرحزاد است، بین مقتول و یک مرد دیگر که مصرف کننده مواد مخدر است درگیری صورت گرفته و مقتول همراه چند تن از دوستانش به خاطر اختلاف بر سر مواد مخدر به پاتوق قاتل رفته و در این درگیری احمد با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: مأموران در اقدامات پلیسی و فنی موفق به شناسایی قاتل که مردی ۴۰ ساله و سابقه‌دار بود، شدند و با توجه به آدرسی که از خانه وی در سوابقش ارائه شده بود، مأموران با نیابت قضائی به شهرستان ملارد رفته، اما قاتل در خانه نبود و خانواده وی اعلام کردند که پسرشان را به خاطر اعتیادش از خانه ترد کردند و دیگر اطلاعی از وی ندارند.

وی عنوان کرد: تیم‌های عملیاتی سرکلانتری یکم و تیمی از مأموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک به فرماندهی علی قاسمی، رئیس کلانتری ولنجک جست‌وجوهای خود را در منطقه فرحزاد و در پاتوق‌هایی که احتمال می‌دادند قاتل در آنجا پنهان شده باشد، را آغاز کردند.

موقوفه‌ای گفت: پس از چند ساعت عملیات جست‌وجو مأموران موفق شدند، قاتل را در یکی از پاتوق‌هایش شناسایی و آنجا را تحت محاصره در آوردند که در ادامه متهم و همدستش که در زمان درگیری مرگبار حضور داشت، برابر پلیس مقاومت کردند که مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرده و قاتل و همدستش را دستگیر کردند.

ایست قلبی و مرگ تلخ راننده کامیون حادثه آفرید

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از تصادف یک دستگاه کامیونت حمل آرد حین تردد در محور آزادگان به علت سکته راننده آن خبر داد.

احسان مؤمنی گفت: راننده کامیونت حمل آرد که در مسیر جنوب به شمال آزادگان محدوده قبل از فتح در حال رانندگی بوده، دچار سکته قلبی شده و پس از آنکه خودروی وی با گاردریل‌ها برخورد می‌کند به پهلوی چپ واژگون می‌شود و تمام سطح راه از آرد پوشیده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از دریافت این خبر از طریق سامانه ۱۱۰ تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در محل حاضر و پس از ایمن‌سازی محل حادثه، نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند، تیم اورژانس و آتش نشانی نیز بلافاصله در محل این حادثه حضور یافتند و تیم اورژانس به احیای قلبی راننده کامیونت مبادرت و آتش نشانی نیز نسبت به ایمن سازی محل اقدام نمود.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار کرد: تیم اورژانس سکته راننده را تأیید کردند.

کد خبر 465348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.