میرزایی: سردار سلیمانی در محور مقاومت نقشی فراملی داشت

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلیمانی در محور مقاومت نقشی فراملی داشت، به صورتی که در کشورهای عراق، سوریه، یمن و لبنان محور وحدت عناصر مقاومت بود و توانست یکی از جرثومه‌های فساد عصر حاضر یعنی گروهک تروریستی داعش را سرنگون کند.

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی جایگاه ویژه‌ای در بین نیروهای خود داشت و رابطه آنها با یکدیگر ارتباطی قلبی و برادرانه بود.

وی افزود: سردار سلیمانی در محور مقاومت نقشی فراملی داشت، به صورتی که در کشورهای عراق، سوریه، یمن و لبنان محور وحدت عناصر مقاومت بود و توانست یکی از جرثومه‌های فساد عصر حاضر یعنی گروهک تروریستی داعش را سرنگون کند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ایجاد راهبرد مقاومت در کشورهای منطقه از استراتژی شهید سلیمانی بود. نقش وی در موفقیت محور مقاومت و شکست مستکبران نوین جهان بی‌نظیر بود.

میرزایی تصریح کرد: مقام معظم رهبری مصداق انتقام سخت را مشخص فرمودند و تاکید کردند که نیروهای آمریکایی باید از منطقه غرب آسیا خارج شوند. خروج نیروهای آمریکایی در ابعاد مختلف سیاسی، فیزیکی و اقتصادی از منطقه غرب آسیا انتقام سخت خون شهید سلیمانی است.

کد خبر 465202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.