تنها ماندن شهرداری و شهروندان در اداره پایتخت

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران و شهروندان تهرانی در اداره پایتخت یک کشور ٨٣ میلیونی تنها مانده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناهید خداکرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"تحریم، رکود اقتصادی، اپیدمی کرونا، قطع ارتباط با بازارهای مالی جهان، فقدان جذب سرمایه‌گذاری خارجی در پروژه‌های زیرساختی تهران و بی‌توجهی قوای سه‌گانه و نهادهای مستقر در تهران در حال ایجاد بحران در پایتخت است، شهرداری تهران و شهروندان تهرانی در اداره پایتخت یک کشور ٨٣ میلیونی تنها مانده‌اند. "

به گزارش ایمنا، خداکرمی این پست را در حاشیه اظهارات سیدحسن رسولی عضو دیگر شورای شهر منتشر کرده که شب گذشته در برنامه تلویزیونی «تهران ۲۰» گفته بود:

"به دلیل شیوع کرونا درآمدهای شهرداری کاهش یافته و هزینه‌های آن افزایش یافته است. امروز سازمان ورزش شهرداری یا برج میلاد یک ریال درآمد ندارد و تمام هزینه‌های سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی و مترو بر عهده مدیریت شهری است. تعجب می‌کنم چرا سران قوا و مراجع امنیتی و به خصوص وزیر کشور و آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، من خزانه دار شورای شهر را صدا نمی‌کنند تا اگر فردا سیستم حمل و نقل عمومی شهر تهران متوقف شد، بدانند چه آثار و تبعات امنیتی در این شرایط پیش خواهد آمد. خطاب من فقط به دولت نیست و به کل حاکمیت است، اداره پایتخت برخلاف تصور، امر مهم و حاکمیتی است و با کمال تأسف در این شرایط رکود اقتصادی و افزایش هزینه‌ها و کاهش درآمدها مورد حمایت هیچ کدام از دستگاه‌های حاکمیت نیستیم. "

کد خبر 464799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.