رهاسازی دست کارگر جوان از دستگاه پَرکن مرغ

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از انجام دو ماموریت نجات در اصفهان خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به گیر کردن دست کارگر ۲۱ ساله در دستگاه پَر کن مرغ، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۳:۳۰ بامداد دوشنبه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از دو ایستگاه چهار و ۱۵ به محل این حادثه اعزام شدند، اضافه کرد: این حادثه در یک مجتمع صنعتی در اصفهان رخ داده است و مصدوم توسط نیروهای آتش‌نشانی نجات یافته و به عوامل اورژانس شهر جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل داده شد و این عملیات سنگین و تخصصی در حالی انجام شد که آتش‌نشانان تلاش کردند تا دست فرد حادثه دیده را سالم از دستگاه خارج کنند.

نجات مرد بی‌جان در محل حادثه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ساعت ۲۳:۵۷ شب گذشته حادثه دیگری مبنی بر پاسخگو نبودن شخصی در اتاق خواب منزل مسکونی واقع در خیابان مسرور به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.

کاوه آهنگران با بیان اینکه اکیپ امداد ایستگاه شماره پنج واقع در میدان بزرگمهر در محل حادثه حضور یافتند، گفت: نیروهای آتش‌نشانی در محل حادثه با پیکر نیمه‌جان مرد ۴۳ ساله‌ای مواجه شدند و با کمک عوامل اورژانس حاضر در محل، فرد حادثه دیده هوشیاری نسبی خود را پیدا کرده و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد. علت این حادثه توسط عوامل اورژانس تحت بررسی است.

کد خبر 464781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.