تدفین ۴۲۸ بیمار کرونایی در آرامستان بیرجند

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری بیرجند گفت: در مجموع تا پایان آذرماه سال جاری ۴۲۸ متوفی کرونایی داشتیم و بیشترین تعداد متوفی بر اثر ابتلاء به کرونا ۱۷۸ مورد در آبان امسال بوده است.

به گزارش ایمنا، محسن کدخدا اظهار کرد: شروع عملیات اجرایی بلوک هشت، اتمام عملیات اجرایی بلوک هفت، آغاز احداث میدان واقع در بلوک ۵، ساخت ۱۵ آرامگاه خانوادگی، پیاده‌روسازی حاشیه قتلگاه، ایجاد دیوار ساحلی جداکننده آرامستان از فضای میدان موسی بن جعفر (ع) و اجرای دیوار سنگی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در این سازمان است.

وی افزود: سال گذشته از یک هزار و ۶۶۶ متوفی، هفت مورد آن کرونایی بودند و در سال ۹۹ تاکنون از یک هزار و ۵۷۷ متوفی ۴۲۱ مورد آن بیماران مبتلا به کرونا بوده‌اند.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری بیرجند ادامه داد: در مجموع تا پایان آذر ماه سال جاری ۴۲۸ متوفی کرونایی داشتیم و بیشترین تعداد متوفی بر اثر ابتلاء به کرونا ۱۷۸ مورد در آبان امسال بوده است.

کدخدا گفت: از همه همکارانم در این سازمان که بدون هیچ چشمداشتی در ایام کرونا خدمات مطلوب را به مردم ارائه کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

وی همچنین تبدیل وضعیت نیروهای پاره وقت سازمان آرامستان‌های شهرداری را با توجه به اینکه تمام وقت مشغول خدمت در آرامستان هستند، خواستار شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 464742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.