اجرای همزمان بیش از ۲۳ پروژه بزرگ عمرانی در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر ۳۸۳ میلیارد تومان پروژه در قالب ۲۳ پروژه بزرگ و کوچک در شهر فعال است.

مجید طرفه‌تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان عمران بازوی توانمند شهرداری در اجرای پروژه‌ها است که وظیفه اجرای پروژه‌های بزرگ را بر عهده دارد و علیرغم وجود تمام مشکلات ناشی از تورم، گرانی و شرایط سخت کرونایی توانسته اجرای پروژه‌های بزرگ شهری را با قوت پیش ببرد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های خیابان‌سازی، بخشی از اجرای آسفالت معابر اصلی، آسفالت تراشی و روکش معابر فرعی بر عهده این سازمان است، تصریح کرد: وظیفه تولید و تأمین مصالح برای اجرای پروژه‌ها نیز در دستور کار سازمان عمران شهرداری است و مجتمع تولیدی صفه این وظیفه خطیر را بر عهده دارد و در این مجتمع نزدیک به یک میلیون تن مصالح تولید می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تولید انواع نیوجرسی و قبور پیش ساخته توسط این سازمان و با همکاری سازمان آرامستان‌های شهرداری در حال انجام است، گفت: تا یک ماه آینده خط تولید موزائیک فرش با کیفیت عالی به بهره برداری می‌رسد.

طرفه‌تابان با اشاره به میزان بودجه سازمان عمران شهرداری، اظهار کرد: بودجه سال‌جاری این سازمان ۲۰۳ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد رشد یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با حمایت مدیریت شهری تاکنون ۱۶۹ میلیارد تومان از بودجه امسال جذب و ۸۸ درصد از برنامه‌های پیش‌بینی شده اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به فعال بودن ۳۸۳ میلیارد تومان پروژه در قالب ۲۳ پروژه بزرگ و کوچک در شهر، تصریح کرد: علاوه بر این پروژه‌ها، ۵۰ میلیارد تومان پروژه آسفالت نیز در حال اجرا و تکمیل است.

وی با ابراز خرسندی از روند اجرا و پیشرفت مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی، اظهار کرد: این پروژه به عنوان بخشی از مسیر رینگ چهارم در حال اجرا است و تا پایان سال جاری بهره‌برداری می‌شود.

طرفه‌تابان ادامه داد: تکمیل لوپ‌های پل آفتاب، احداث خیابان‌های الهیه و ۳۶ متری سودان در منطقه ۱۴، مسیر پل آفتاب تا کارخانه قند، تقاطع قهجاورستان و پل بهاران از دیگر پروژه‌های در حال اجرا توسط سازمان عمران است.

کد خبر 464698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.