شهرداری ماسال به ماشین‌آلات سنگین برف‌روب نیاز دارد

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری ماسال گفت: شهرداری این شهر در زمان بارش برف برای پاکسازی و بازگشایی معابر نیازمند ماشین آلات سنگین برف‌روب است.

ابوالفضل دولتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با فرا رسیدن فصل سرما همه نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرداری ماسال براساس هشدارهای هواشناسی در حالت آماده‌باش هستند و این روند تا پایان فصل زمستان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: جلسات ستاد مدیریت بحران شهرداری ماسال برگزار شده و این ستاد چارت بندی شده و تعداد ۲۸ نیروی شهرداری به وظایف و مسئولیت خود در هنگام بحران به خوبی آشنا هستند و در زمان هشدار قرمز هواشناسی با حضور در مناطق تعیین شده به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد.

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری ماسال عنوان کرد: ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر دارای یک دستگاه لودر، دو دستگاه ماشین آلات سنگین و تعدادی خودرو سبک است.

دولتی با تاکید بر اینکه شهرداری ماسال در زمان بارش برف برای بازگشایی معابر نیازمند ماشین آلات سنگین برف‌روب است، تصریح کرد: مدیریت شهری برای جبران این نیاز تعداد هشت دستگاه تراکتور اجاره کرده است تا در هنگام بارش برف معابر را با این خودروها پاکسازی و بازگشایی کند.

وی اضافه کرد: با صاحبان شرکت‌های بخش خصوصی که در شهرستان ماسال ماشین آلات سنگین در اختیار دارند هماهنگی شده تا در زمان بارش برف به شهرداری کمک کنند.

وی با بیان اینکه لوازم و تجهیزات و لباس مورد نیاز نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرداری ماسال خریداری شده است، اضافه کرد: مدیریت شهری در حال حاضر حدود یک هزار لیتر گازوئیل برای تامین سوخت ماشین‌آلات تهیه و ذخیره کرده است.

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری ماسال با اشاره به اینکه برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر، تمامی انهار و کانال‌های سطح شهر در سال جاری لایروبی شده است، افزود: واحد فضای سبز شهرداری نیز هرس درختان پرخطر فضای سبز شهری را برای جلوگیری از شکستگی در هنگام بارش برف با همکاری اداره برق حدود ۲۰ روز پیش انجام داده است.

به گزارش ایمنا، شهر ماسال در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 464695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.