اصفهانی ها در مصرف گاز صرفه جویی کنند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به افت محسوس دما بین هشت تا ۱۴ درجه سانتی گراد، همراهی مردم در صرفه جویی مصرف گاز ضروری است.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر کاهش دمای هوا بین هشت تا ۱۴ درجه سانتی گراد در بسیاری از مناطق به ویژه در نواحی شمال، شرق و غرب استان، صرفه جویی در مصرف گاز ضروری است.

وی بر لزوم حفاظت از شبکه‌های آب، تأسیسات برق و محصولات کشاورزی در برابر سرما و یخبندان تاکید کرد و افزود: شهروندان در بکارگیری وسایل گرمازا و تردد در جاده‌ها و معابر اصول ایمنی را رعایت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان این مطلب به حادثه گازگرفتگی بامداد امروز در روستای سیدآباد واقع در نائین اشاره کرد و گفت: ۱۶ نفر بر اثر استفاده از زغال برای گرم کردن محیط دربسته در این روستا مصدوم شدند که با اعزام فوری چهار تیم از اورژانس و هلال احمر این افراد، سرپایی درمان شدند.

شیشه فروش اضافه کرد: حادثه دیدگان شامل هفت زن، سه مرد، سه دختربچه و سه پسر بچه بودند که با تلاش نیروهای امدادی نجات یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان یادآور شد: امروز پنجم دی ماه همزمان با سالروز وقوع زلزله بم، روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی نام گذاری شده است که از این رو ظرفیت‌های مدیریت بحران استان کماکان در راستای همکاری همه جانبه در اجرای طرح‌های پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، آموزش همگانی در اعمال پروتکل‌ها، آموزش عمومی در پیشگیری و کاهش اثرات سایر حوادث طبیعی اعمال خواهد شد.

کد خبر 464101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.