قطع گوش به خاطر خسارت تصادف

معاون عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباشی که گوش یک شهروند را به خاطر تصادف بریده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، چندی پیش ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن عده‌ای پس از فحاشی به یک مرد جوان، به آن حمله کرده و با قمه به سر و صورتش می‌کوبند.

سرهنگ سعید راستی معاون عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: فردی که در ویدئو، قمه کشی می‌کند، جزو اراذل و اوباش سطح دو سابقه دار است.

این مقام انتظامی ادامه داد: این فرد پیشتر نیز سوابق درگیری و چاقو کشی دارد و یک بار دیگر نیز در شمال کشور دستگیر شده است.

وی با اشاره به علت دستگیری این متهم افزود: این ماجرای از یک تصادف آغاز شده که به درگیری و قطع گوش یکی از طرفین دعوا ختم شده است.

سرهنگ راستی اظهار کرد: علت این نزاع، تصادفی است که متهم، مقصر آن است. به نظر می‌رسد فرد شاکی از این راننده تقاضای خسارت می‌کند که این مرد به همراه چند نفر دیگر با قمه به وی حمله کردند و به سر و صورتش ضربه می‌زنند.

وی افزود: در حال حاضر علاوه بر خسارت و تخریبی بر خودروی فرد مذکور باقی مانده، لاله گوش او از وسط قطع شد و از آنجایی که گوش سیاه شده، نیاز به جراحی دارد.

معاون عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: قطعاً با کسانی که اقدام به شرارت می‌کنند، برخورد قاطع خواهد شد و پلیس طرح‌های ویژه‌ای دارد که به صورت محسوس و نامحسوس این افراد تحت نظر هستند.

سرهنگ راستی بیان کرد: این فرد، ۲۴ ساعت پس از این نزاع، شناسایی و دستگیر شد و قطعاً طبق قانون مجازات شدیدی در انتظارش است.

کد خبر 463869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.