افتتاح ساختمان آتش‌نشانی پره‌سر در دهه فجر

شهردار پره‌سر گفت: احداث ساختمان واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر در حال اتمام است و در دهه فجر امسال بهره برداری می‌شود.

شهرام شهابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری پره‌سر قبلاً فاقد ساختمان آتش نشانی بود و نیروها و خودروهای آن در ساختمان شهرداری مستقر بودند.

وی افزود: با آغاز بکار شورای اسلامی دوره پنجم، احداث ساختمان اداری واحد آتش نشانی شهرداری پره سر به متراژ ۲۰۰ متر مربع در دو طبقه در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت و در حال حاضر اقدامات عمرانی آن به پایان رسیده است. تأسیسات برق آن اجرا شده و در و پنجره و پکیج آن نصب شده است و در ادامه ساختمان نما می‌شود.

شهردار پره‌سر عنوان کرد: شهرداری آگهی مناقصه احداث آشیانه ساختمان آتش نشانی را به مساحت ۳۰۰ متر مربع در سال جاری برگزار کرد و پیمانکار برنده اعلام شد و روز گذشته با امضای قرارداد، ساخت آشیانه توسط او آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مبلغ پنج میلیارد ریال برای احداث ساختمان اداری واحد آتش نشانی هزینه شده است که از این مقدار دو میلیارد ریال از اعتبارات استانی و مابقی از منابع داخلی شهرداری بوده است، اضافه کرد: برای ساخت آشیانه آن نیز مبلغ پنج میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است که با اتمام آن، ساختمان در دهه فجر امسال بهره برداری می‌شود.

شهابی خاطرنشان کرد: واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پره سر با ۱۰ نیرو و دو خودرو اطفایی به شهروندان و روستاهای اطراف خدمات رسانی می‌کند و در حال حاضر یکی از خودروها فرسوده شده است و این واحد به شدت نیازمند داشتن حداقل دو خودرو آتش نشانی است و از مسئولان استانی انتظار داریم در این راستا به شهرداری کمک کنند.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 463844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.