خسارت سنگین به دو کارگاه آلومینیوم سازی در آتش‌سوزی آستارا

سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: روز گذشته در حادثه آتش‌سوزی دو کارگاه آلومینیوم‌سازی حدود ۸۰۰ میلیون تومان خسارت وارد شده است.

بابک لطف‌جویی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی دو کارگاه آلومینیوم سازی در " قنبرمحله" آستارا به واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا اطلاع داده شد و بلافاصله شش نیروی آتش‌نشان به همراه دو خودرو اطفایی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا، تصریح کرد: این آتش سوزی حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دیر به واحد آتش نشانی اطلاع داده شد و آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه ۴۵ دقیقه طول کشید تا حریق را مهار کنند.

وی گفت: مالک یکی از کارگاه‌ها به جای نفت در بخاری نفتی، بنزین ریخته بود و باعث ایجاد حریق و سرایت آن به کارگاه مجاور و خانه ۷۰ متری پشت مغازه‌ها شده بود. در این حادثه سقف خانه پشتی کارگاه‌های آلومینیوم سازی نیز در آتش سوخت و دچار خسارت شد.

لطف جویی، ادامه داد: این حادثه تلفات جانی نداشت اما تمام دستگاه‌ها و لوازم دو کارگاه آلومینیوم سازی در آتش ذوب شد و طبق برآورد اولیه حدود ۸۰۰ میلیون تومان به این کارگاه‌ها خسارت وارد شده است. فرد حادثه دیده نیز مستأجر بوده و مغازه‌ها فاقد بیمه آتش سوزی هستند.

سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا تاکید کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی در فصل سرد سال، برای گرم کردن خود از روشن کردن آتش با مایعاتی که سریع مشتعل می‌شوند خودداری کرده و مغازه، کارگاه و محل زندگی خود را در مقابل حوادث آتش سوزی بیمه کنند.

به گزارش ایمنا، واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با ۱۸ نیروی انسانی، شش خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و امدادی و سه تانکر آب‌رسان فعالیت می‌کند.

کد خبر 463609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.