پایان مرحله نخست داوری یادواره تولیدات رسانه‌ای «مکتب سلیمانی»

با پایان یافتن مرحله نخست داوری یادواره تولیدات رسانه‌ای «مکتب سلیمانی»، بیش از ده ها اثر به مرحله نهایی این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای راه یافتند.

به گزارش ایمنا و به نقل از دبیرخانه یادواره، با نزدیک شدن به زمان برگزاری یادواره تولیدات رسانه‌ای «مکتب سلیمانی» داوری آثار رسیده به دبیرخانه هم به پایان رسیده و از بین صدها اثر، بیش از ده‌ها مورد به مرحله نهایی راه یافته‌اند.

در کمیسیون سیما و از بین ۱۳۴ برنامه دریافت شده توسط دبیرخانه، ۱۱۲ اثر شامل ۵۸ برنامه مستند، ۲۹ برنامه ترکیبی و گزارشی، ۱۴ برنامه داستانی و نمایشی و ۱۱ برنامه پویانمایی به مرحله داوری راه یافتند.

همچنین در کمیسیون صدا نیز از مجموع ۹۷ اثر ارسالی، ۹۶ اثر منطبق با ساختارها و قالب‌های مشخص شده در شیوه نامه و شامل ۲۳ اثر ترکیبی ساده، ۱۸ مستند کوتاه، ۱۳ نمایش بلند رادیویی، ۱۱ نمایش کوتاه، ۹ مسابقه، ۹ مینی فیچر، ۸ اثر ویژه کودک و نوجوان، چهار اثر گفتگو محور خلاقانه و یک گزارش خبری بودند.

در کمیسیون‌های پژوهش، خبر، شعر و موسیقی و فضای مجازی هم به ترتیب ۴۵، ۸۵، ۱۰۰ و ۲۶۲ اثر مورد ارزیابی قرار گرفتند که در این بین ۱۵۹ اثر فضای مجازی به مرحله داوری راه یافته‌اند.

بر اساس اعلام شورای سیاست‌گذاری یادواره، کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف رسانه‌ای کار داوری آثار را بر عهده داشته‌اند.

نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای «مکتب سلیمانی» به میزبانی خوزستان برگزار می‌شود و شروع آن از اول دی ماه با ارتباط تصویری مرکز خوزستان با مزار سردار شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در کرمان است و تا ۱۶ دی ماه سالروز شهادت سردار شهید علم الهدی ادامه دارد.

کد خبر 463505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.