برگزاری وبینار تخصصی آشنایی با پرندگان خانگی

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: وبینار تخصصی آشنایی با پرندگان خانگی با همکاری اداره کل دامپزشکی استان اصفهان همزمان با روز جهانی پرنده برگزار می‌شود.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مجموعه طرح ساماندهی ناژوان برای هرگونه همکاری در حوزه‌های مختلف علمی، تحقیقاتی و گردشگری با کارشناسان مجموعه اداره کل دامپزشکی آمادگی دارد.

وی با اشاره به تداوم تعطیلی مراکز ناژوان در ایام کرونا، افزود: زمان بازگشایی مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان با نظر ستاد کرونای استان اصفهان خواهد بود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به وجود گونه‌های مختلف پرندگان در این باغ افزود: باغ پرندگان ناژوان اصفهان به عنوان نخستین باغ پرندگان کشور، الگوی موفقی برای نمونه‌های مشابه بوده است.

وی تصریح کرد: علی‌رغم ورود ویروس آنفلوآنزای پرندگان در کشور با اقدامات و محدودیت‌های ایجاد شده در تردد و مراقبت از پرندگان تاکنون در این مجموعه هیچ علائمی از ابتلای پرندگان به این ویروس مشاهده نشده است.

هاشمیان ادامه داد: بنا به درخواست بسیاری از شهروندان و علاقه مندان به پرندگان مجموعه ویدئوهای آموزشی نحوه نگهداری و راهکارهای مراقبت از پرندگان خانگی در مجموعه طرح ساماندهی ناژوان آماده و منتشر خواهد شد.

کد خبر 463395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.