دستگیری سارقان نقابدار موبایل فروشی‌ها

متلاشی شدن باند سارقان باطری خودرو در کاشان، انهدام باند بزرگ سرقت خودرو، دستگیری سارقان نقابدار موبایل فروشی‌ها، به دام افتادن قاتل جوان در مهاباد و دستگیری گنده لات‌های خطرناک شهرک الهیه کرمانشاه را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری باند سارقان باطری خودرو در کاشان خبر داد. حسین بساطی اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت باطری از خودروهای پراید در سطح شهر کاشان، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های انجام شده یک باند از این سارقین شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: این باند دو نفره بعد از دستگیری به ۸۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه اجناس سرقت شده به یک مالخر فروخته می‌شد، تصریح کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

وی همچنین از دستگیری یک سارق خودرو در کمتر از نیم ساعت در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: در پی وقوع یک مورد سرقت خودرو سواری سمند در سطح شهر کاشان، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بساطی افزود: مأموران فرماندهی پاسگاه انتظامی مشهد اردهال، بلافاصله با اجرای طرح مهار و اقدامات کنترلی در محورهای مواصلاتی موفق شدند اتومبیل سرقتی را که با سرعت زیاد به سمت استان مرکزی حرکت می‌کرد شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز، خودرو را متوقف و سارق را دستگیر کنند.

انهدام باند بزرگ سرقت خودرو

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سارق و مالخر خودرو و قطعات داخل خودرو و اعتراف به ۴۴ فقره سرقت در مناطق مختلف البرز خبر داد.

محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت خودرو و داخل خودرو در مناطقی از شهر کرج بررسی موضوع و شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی اظهار کرد: بلافاصله موضوع به تمامی کلانتری‌های سطح حوزه اطلاع داده شد تا اینکه مأموران کلانتری ۱۲ چمران یک دستگاه خودروی سرقتی تیبا را توقیف کردند که دارای سابقه سرقت در منطقه عظیمیه است، بنابراین خودرو به همراه راننده برای بررسی بیشتر و انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: نامبرده در بازجویی‌های صورت گرفته، در ابتدا منکر سرقت شد، اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر چهار فقره سرقت خودروهای سمند، پراید، تیبا و پژو ۲۰۶ و ۴۰ فقره سرقت داخل خودرو، در مجموع ۴۴ فقره سرقت خودرو و داخل خودرو و فروش قطعات سرقتی به یک مال‌خر اعتراف کرد.

وی در خصوص شیوه و شگرد سرقت‌ها، افزود: متهم در ساعات خلوت روز و در مکان‌های کم تردد اقدام به شناسایی خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی کرده و پس از سرقت قطعات داخل خودرو آن را به حاشیه شهر برده و همان جا رها کرده است.

نادربیگی خاطرنشان کرد: کارآگاهان در ادامه و طی تحقیقات گسترده پلیسی مال‌خر را در یکی از مناطق کرج در عملیات غافلگیرانه دستگیر و از وی یک عدد قوطی اسپری اشک‌آور، دو دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و یک دستگاه خودروی پرشیا سرقتی کشف کردند.

وی با بیان اینکه در بازجویی از متهم دستگیرشده مشخص شد که متهم با یک دستگاه پرشیا سرقتی، خودرو را سرقت و در اطراف کرج رها کرده است، اظهار کرد: تاکنون ۲۳ نفر از مال‌باختگان شناسایی شدند و تلاش برای شناسایی سایر مال‌باختگان ادامه دارد.

دستگیری سارقان نقابدار موبایل فروشی‌ها

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری باند سارقان نقابدار موبایل فروشی‌های غرب این استان خبر داد و گفت: از متهمان ۲۰ فقره گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.

کیوان ظهیری با بیان اینکه سارقان سریالی موبایل فروشی‌های غرب استان تهران در بهارستان دستگیر شدند، تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت غرب استان تهران به محض پخش فیلم‌هایی از سرقت سریالی در بهارستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بازجویی‌های اولیه از اعضا این باند که شش نفر بودند، به چندین فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: از مخفیگاه این افراد ۲۰ گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد و این متهمان پس از تکمیل پرونده و مستندات به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

قاتل جوان در مهاباد دستگیر شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی شهرستان مهاباد و پیرانشهر در یک عملیات منسجم عوامل تیراندازی به مأموران و شهروندان مهاباد در هفته گذشته را دستگیر کردند.

مسعود خرم‌نیا افزود: فرد مسلح در پیرانشهر به همراه همدست اصلی و چند نفر از عوامل و همدستان دیگر دستگیر شده‌اند، عوامل انتظامی در حین گشت زنی به یک خودروی پراید مظنون می‌شوند که خودروی مذکور به محض مشاهده مأموران به سمت آن‌ها تیراندازی می‌کند، در این حین دو نفر از مأموران انتظامی زخمی و یک جوان عابر پیاده شخصی هم مورد اصابت گلوله مهاجمان قرار گرفته و جان خود را از دست می‌دهد.

وی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد قاتل، سارق مسلح سابقه دار بوده که پیش‌تر متهم به قتل نیز بوده است.

به دام افتادن گنده لات‌های خطرناک شهرک الهیه کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری اشرار مختل کننده آرامش و امنیت شهرک الهیه کرمانشاه خبر داد.

علیرضا دلیری اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و تخریب در شهرک الهیه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل متوجه تخریب شیشه‌های یک واحد صنفی شده و از آنجایی که اقدام عاملان حادثه باعث رعب و وحشت مردم و کسبه محل شده بود بلافاصله نسبت به شناسایی اراذل و اوباش اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پس از شناسایی این افراد به سرعت نسبت به دستگیری آن‌ها که عامل اخلال در نظم و امنیت عمومی بودند اقدام و یک دستگاه خودرو نیز از آنها توقیف شد.

وی گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی و افراد شرور که امنیت جامعه را با مخاطره روبرو کنند برخورد می‌کند، اراذل دستگیر شده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کد خبر 463232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.