نخستین جشنواره گرامیداشت شهید سلیمانی در زنجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری زنجان گفت: نخستین جشنواره فرهنگی هنری ورزشی"توفیق" ویژه گرامیداشت شهید سلیمانی در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا نظری در نشست خبری از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، هنری ورزشی توفیق خبر داد و اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری تحت شرایط کرونا دچار تحولاتی شد و ما مجبور شدیم تغییر محسوسی در برنامه‌ها و سرفصل‌های برنامه شش ماه دوم که متناسب با شیوع کرونا بود ایجاد کردیم.

وی افزود: کار فرهنگی ظرافت‌های خودش را دارد و در گذشته بستر خاصی برای بحث‌های فرهنگی نداشتیم و در برنامه‌های شش ماه دوم تغییر ساختار دادیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری زنجان با تاکید بر اینکه جشنواره فرهنگی هنری توفیق بزرگترین فستیوال فرهنگی، هنری ورزشی است که در شهر زنجان برگزار می‌شود، افزود: ۲۵ رشته فرهنگی، هنری ورزشی در این دوره از مسابقات پیش بینی کرده‌ایم.

نظری با بیان اینکه برخی رشته‌ها در گروه یا رده سنی مختلف برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقه درجهت ارتقای سطح فرهنگ عمومی طراحی شده است.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف تقویت همبستگی و نشاط بین شهروندان، جلوگیری از پیامدهای مخرب اجتماعی ناشی از شیوع کرونا، شناخت قابلیت‌ها و توانمندی‌های همه شهروندان با هم افزایی و مشارکت همه دستگاه‌ها در جهت توسعه مشارکت همشهریان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه ما دنبال رفع تکلیف نیستیم، گفت: باید ظرفیت نفوذ فرهنگ را که از مأموریت‌های اصلی سازمان‌های فرهنگی است در شهر زنجان نهادینه کنیم.

نظری افزود: جشنواره توفیق از یکم تا ۳۰ ام دی در سایت جشنواره به آدرس festival.zanjan.ir فعال خواهد بود و این سایت ظرفیت برگزاری هر نوع مسابقات فرهنگی، هنری ورزشی را دارد، آثار ارسالی به این جشنواره از یکم تا دهم بهمن داوری شده و اختتامیه آن نیز ۱۵ بهمن برگزار می‌شود.

وی از رونمایی پوستر جشنواره توفیق (یادبود شهید سلیمانی) با حضور نماینده ولی فقیه خبر داد و گفت: استراتژی سازمان سوق دادن مردم از فرهنگ شهرنشینی به سمت فرهنگ شهروندی است.

کد خبر 463221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.