نسخه جدیدی از رولزرویس رونمایی شد

رولزرویس نسخه‌ای ویژه از شاسی‌بلند کالینان را رونمایی کرد که قیمت آن بیش از ۳۰۰ هزار دلار است.

به گزارش ایمنا، رولزرویس نسخه‌ای ویژه از شاسی‌بلند کالینان را رونمایی کرد که توسط منصوری طراحی شده است. قیمت اولیه رولزرویس کالینان (Cullinan) بیش از ۳۰۰ هزار دلار است و اکنون با صرف هزینه‌هایی بیشتر برای ایجاد خودرویی با مشخصات ایده آل، به خودرویی خاص تبدیل شده و منصوری قصد دارد هشت نمونه از گران‌ترین شاسی بلند جهان را به مشخصات "Coachline" تبدیل کند.

اگرچه Cullinan لوکس‌ترین و ظریف‌ترین شاسی بلند تصور می‌شد، اما منصوری تصمیم گرفت با نصب ورودی‌های هوای بزرگ‌تر در قسمت جلویی که کاپوت سفارشی آن از فیبر کربن ساخته شده است، برخی از امکانات را اضافه کند. این ورودی‌های هوا در جهت بهینه سازی جریان هوا در یک هدف کاربردی عمل می‌کنند. در عقب، اگزوزهای چهارگانه و چندین اسپویلر نشانه‌های واضحی هستند که این یک نسخه استاندارد از شاسی بلند پر زرق و برق است.

نمای بیرونی این خودرو به اندازه کافی چشمگیر است. درهای انتحاری سنتی رولزرویس به دلیل داشتن رنگ فیروزه‌ای که حتی روی صندلی کودک ماشین نیز به کار رفته است، چشمان شما خیره خواهد کرد.

این فقط فضای داخلی نیست که رنگ پر زرق و برق دریافت کرده است، زیرا حتی تزئینات هود Spirit of Ecstasy نیز به رنگ فیروزه‌ای غوطه‌ور شده است، دقیقاً مانند تخته‌های عمودی پنجره مشبک و همچنین خط مرزی جدا کننده رنگ‌های آبی اقیانوس و نقره مخفی بدنه در این خودرو به چشم می‌خورد.

فراتر از تغییر شکل ظاهری، منصوری با گرفتن موتور توربو ۶/۷۵ لیتری V۱۲ از ۵۶۳ اسب بخار و گشتاور ۶۲۷ پوند فوت گشتاور به ۶۰۱ اسب بخار و ۷۰۰ پوند فوت گشتاور، موتور را نیز تغییر داد که باعث قدرتمندتر شدن آن از Cullinan Black Badge می‌شود و به لوکس بارگ کمک می‌کند تا در عرض ۵ ثانیه صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در مسیر ۲۸۰ کیلومتر در ساعت بپیمایند.

منصوری نمی‌گوید که هزینه تبدیل Cullinan به مشخصات Coachline چقدر است، اما مطمئن هستیم ارزان نیست.

کد خبر 462735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.