۹ تکنیک شگفت انگیز برای خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما

سردرگمی در قیمت‌های مختلف باعث می‌شود تا مسافران لذت سفر را از دست بدهند. ما در این مطلب می‌خواهیم عناوینی را بررسی می‌کنیم که تهیه بلیط ارزان هواپیما را برای شما میسر می‌کند.

تهیه بلیط هواپیما قبل از دوران کرونا جز معضلات مسافران بود. سردرگمی در قیمت‌های مختلف باعث می‌شود تا مسافران لذت سفر را از دست بدهند. ما در این مطلب می‌خواهیم عناوینی را بررسی می‌کنیم که تهیه بلیط ارزان هواپیما را برای شما میسر می‌کند. اگر جز کسانی هستید که در هنگام سفر از قیمت بلیط هواپیما شاکی است ۵ دقیقه مطالعه این مطلب را در دستور کار قرار دهید. مطمئناً تفکر شما درباره نحوه خرید بلیط هواپیما تغییر خواهد کرد.

پیش خرید بلیط هواپیما

یکی از کارهایی که می‌تواند هزینه بلیط هواپیما را کاهش دهد، خرید بلیط هواپیما به صورت پیش فروش است. کافی ست قبل از سفر با یک برنامه ریزی دقیق به سراغ بلیط هواپیما بروید. پیش فروش بلیط هواپیما می‌تواند در بازه‌های زمانی است که رفت و آمد مسافران زیاد است بسیار کارساز باشد. اگر اهل گشت و گذار و استفاده از هواپیما باشید، به خوبی آگاه هستید که در این بازه زمانی بلیط هواپیما نایاب و یا با قیمت‌های بالاتر ارائه می‌شود. اگر از پیش فروش بلیط هواپیما استفاده نمی‌کنید یا با برنامه ریزی شما همخوانی نداشت، می‌تواند بلیط چارتر را جایگزین نمایید.

بررسی قیمت بلیط هواپیما در بازه زمانی مختلف

رجوع به سایت‌های مختلف در بازه‌های زمانی گوناگون می‌تواند شرایط تهیه بلیط ارزان هواپیما را برای شما فراهم سازد. به طور مثال اگر مایلید در روز جمعه به سفر بپردازید و بلیت مورد نظر خود را تهیه کنید، می‌توانید بلیط هواپیما را از ۶ روز عقب تر یعنی از روز شنبه مورد بررسی قرار دهید و بهترین گزینه را در بهترین روز انتخاب نمایید.

" یکی از بهترین راهکارها برای دستیابی به بلیط هواپیما ارزان قیمت، مراجعه به سایت‌های گردشگری معتبر و جامع است. با مراجعه مکرر در یک بازه زمانی مشخص، می‌توان انواع بلیط هواپیما را به مقصد مورد نظر مشاهده کرد و آنها را در شرایط یکسان و با امکانات مشابه سنجید. سپس با توجه به نیاز و بودجه خود اقدام به رزرو ارزان‌ترین بلیط با بهترین خدمات نمود. بنابراین باید دقت کرد بلیطی را انتخاب کنید که با شرایط شما متناسب باشد نه صرفاً بلیطی که از قیمت پایینی برخوردار است" (منبع)

کلاس خود را تعیین کنید

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در بر قیمت بلیط هواپیما و هزینه سفر کاس پروازی است. در تمامی پروازها کلاس اکونومی پایین‌ترین قیمت را به خود اختصاص داده است. چنانچه مایل به خرید بلیط ارزان هواپیما هستید می‌توانید از کلاس اکونومی استفاده کنید. بعد از کلاس اکونومی کلاس اقتصادی نیز می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. ناگفته نماند، هرچه بلیط هواپیما ارزان‌تر باشد، امکانات آن کاهش خواهد یافت.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

از دیگر کارهایی که می‌تواند هزینه سفر را به طور چشمگیری کاهش دهد، خرید اینترنتی بلیط هواپیما است. علاوه بر اینکه برای وقت خود ارزش قائلید خرید اینترنتی می‌تواند شما را از مبتلا شدن به ویروس کرونا در امان نگه دارد. در زمانی که کسی مایل نیست وارد شهر شود و کارهای روزمره خود را پیگیری کند خرید اینترنتی می‌تواند بسیار کارساز باشد. به صورت آنلاین هزینه و زمان خود را مدیریت کنید.

مزایای خرید اینترنتی

۱. دسترس بودن بلیط هواپیما به صورت آنلاین

۲. امکان استرداد آنلاین بدون دردسر بلیط هواپیما

۳. خرید آنلاین بلیط لحظه آخری و چارتر

۴. صرفه جویی در زمان و هزینه

۵. گستردگی انتخاب

۶. مقایسه امکانات و هزینه بلیط‌ها

هزینه بار را جدی بگیرید

هزینه بار یکی از عواملی است که می‌تواند قیمت بلیط شما را افزایش دهد. چنانچه در سفرهای داخلی بار همراه شما بیش از ۲۵ کیلوگرم شود، مشمول جریمه می‌شوید. با مدیریت دقیق بار از هزینه‌های بیش از اندازه جوپیری خواهید کرد.

از تخفیفات ویژه استفاده کنید

بسیاری از سایت‌های معتبر هواپیمایی با ارائه تخفیفات شگفت انگیز به متقاضیان خود هزینه‌های سفرشان را کاهش می‌دهد. شما هم می‌توانید با استفاده از سایت‌های معتبر مانند تیک بان از این تخفیفات استفاده کنید و هزینه‌های سفر خود و تهیه بلیط هواپیما را کاهش دهید. فقط با یک بار خرید اسم شما به لیست مشتریان وفادار افزوده شده و از آفرهای ویژه برخوردار می‌شوید.

بلیط لحظه آخری را فراموش نکنید

بلیط لحظه آخری هواپیما بزرگترین شانس شما برای تهیه بلیط ارزان قیمت است. بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی با توجه به نزدیکی زمان پرواز و تکمیل نشدن ظرفیت هواپیما برای جلوگیری از ضررهای احتمالی آینده بلیت‌های خود را با تخفیفات شگفت انگیزی ارائه می‌دهند. با استفاده از این بیت‌ها و آفرها می‌توان بلیط هواپیما را با ارزان‌ترین قیمت تهیه نمود. در بلیط‌های لحظه آخری قیمت‌ها به طور چشمگیری کاهش می ابد و هزینه‌ای سفر و قیمت بلیط هواپیما شکسته می‌شود.

بلیط چارتر نزدیک ترین راه برای تهیه بلیط ارزان است

تهیه بلیط چارتر مانند بلیط لحظه آخری می‌تواند هزینه‌های سفر و قیمت بلیط هواپیما را بشکند. تمام قوانینی که برای بلیط لحظه آخری وجود دارد در بلیط چارتر هواپیما نیز میسر است. با خرید بلیط چارتر می‌تواند عوامل بلیط هواپیما ارزان قیمت را به وجد آورید.

خرید بلیط هواپیما از سایت‌های معتبر

یکی دیگر از ترفندهای خرید بلیط هواپیما ارزان رجوع به سایت‌های معتبر بلیط هواپیما است. تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت‌های ارائه کننده بلیط هواپیما هستند. اما در این بین سایت تیک بان با ارائه قیمت‌هایی ارزان‌تر گوی سبقت را از سایر سایت‌ها ربوده است. برای خرید بلیط هواپیما از طریق این سایت کافی است، کلمه تیک بان یا عبارت https://tikban.com/ را جستجو نمایید.

تیک بان با بیش از ۹۰۰ ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل‌های ایران و جهان را دارد. سایت تیک بان از سال ۱۳۹۳ فعالیت‌های مربوط به حمل و نقل در سفرهای هوایی را آغاز کرده است. این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می‌باشد.

کد خبر 462659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.