قیمت انواع آجیل شب یلدا در اصفهان + جزئیات

نرخ هرکیلوگرم انواع آجیل شب یلدا در واحدهای صنفی بازار فروشندگان آجیل و خشکبار اصفهان اعلام شد.

علی نوری، سخنگوی اتحادیه صنف فروشندگان آجیل و خشکبار اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افزایش تقاضا برای خرید آجیل در بازار در آستانه شب یلدا، اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم پسته ایرانی بسته به نوع از ۱۸۰ تا ۲۸۰ هزار تومان متغیر است و هر کیلوگرم مغز پسته نیز با قیمتی در حدود ۳۰۰ تا ۳۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم بادام درختی در روند معاملات بازار صنف فروشندگان آجیل و خشکبار اصفهان نیز از ۲۴۰ تا ۳۰۰ هزار تومان متغیر است و هر کیلوگرم بادام پوست کاغذی درختی نیز با قیمتی در حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

سخنگوی اتحادیه صنف فروشندگان آجیل و خشکبار اصفهان تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم بادام زمینی بدون پوست در بازار از ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان است و هر کیلوگرم بادام زمینی با پوست یا غلاف نیز در حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

نوری با اشاره به افزایش ۲۰ هزارتومانی نرخ هر کیلوگرم مغز فندق در روند معاملات روزهای اخیر بازار آجیل و خشکبار فروشان اصفهان، اضافه کرد: نرخ هر کیلوگرم فندق و مغز فندق در بازار نیز به ترتیب در بازه قیمتی ۱۴۰ تا ۱۶۰ هزار تومان و ۲۹۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم تخمه کدوی ایرانی از ۸۵ تا ۹۰ هزار تومان متغیر است و هر کیلوگرم تخمه کدوی خارجی نیز از ۸۵ تا ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سخنگوی اتحادیه صنف فروشندگان آجیل و خشکبار اصفهان خاطرنشان کرد: هر کیلوگرم تخمه آفتاب گردان ایرانی قیمتی در حدود ۳۷ تا ۴۰ هزار تومان دارد و نرخ هر کیلوگرم تخمه آفتابگردان خارجی به ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان در بازار می‌رسد.

نوری یادآور شد: بادام هندی به عنوان گران‌ترین محصول بازار آجیل و خشکبار در روزهای اخیر با قیمت در حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان به فروش رسیده و هر کیلوگرم نخودچی نیز ۴۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

وی با تاکید بر اینکه انواع مختلفی از آجیل مخلوط وجود دارد، افزود: قیمت هر کیلوگرم آجیل مخلوط نیز با توجه به نوع محصولات به کار رفته در آن از ۱۲۰ تا ۱۸۰ هزار تومان متغیر است.

کد خبر 462347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • فرهاد DE ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    1 0
    این آجیل ثروتمندانه . مردم نام شب محتاجن چه به یلدا و این مسخره بازیها؟