تجمیع قراردادهای کارکنان شهرداری اصفهان از ابتدای دی ماه ۹۹

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: پس از سه سال پیگیری برای افزایش امنیت شغلی، هماهنگ‌سازی و توزیع عادلانه پرداخت ها و ارایه مزایا از ابتدای دی‌ماه سال‌جاری تجمیع قراردادهای کارکنان شهرداری از هشت شرکت به دو شرکت نهایی می‌شود.

علیرضا صادقیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در گذشته نیروهای شهرداری به دو دسته تأمین نیروهای انسانی و قراردادهای حجمی تقسیم شده بودند.

وی افزود: قراردادهای حجمی بیشتر شامل پاکبانان، کارگران رفت و روب و فضای سبز و برخی پیمانکاران بود که هیچ ارتباطی با شهرداری ندارند و «نیروهای پیمانکار طرف قرارداد شهرداری» به شمار می‌آیند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری از سال ۸۹ تاکنون نتوانسته نیرویی استخدام کند، دسته دیگری از نیروها از جمله اپراتورها یا دیگر نیروهایی که امور اداری مربوطه به شهرداری را انجام می‌دادند، در قالب «قرارداد تأمین نیرو» جزو کارکنان شهرداری محسوب می‌شدند که این نوع قراردادها در شهرداری به هشت شرکت تقسیم شدند و پس از سه سال پیگیری به دو شرکت «شهر و کار» و «نیک اندیش» که سهامدار عمده آن شهرداری بود، رسید تا بتوانیم امکانات رفاهی کافی را در اختیار آنها قرار داده و امنیت شغلی کارکنان را ارتقا بخشیم.

وی تصریح کرد: گروهی از نیروهای دارای مدرک دانشگاهی به شرکت «شهر و کار» معرفی شدند زیرا سهم شهرداری در این شرکت کمتر بود این افراد در شرایط تبدیل وضعیت یا استخدامی می‌توانند به وضعیت مطلوبی دست یابند.

صادقیان گفت: تعداد دیگری از نیروهای دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم به شرکت نیک اندیش که ۱۰۰ درصد سهام آن متعلق به شهرداری است معرفی شدند که این نیروها اگر در آینده به استخدام شهرداری درنیامدند باز هم به نحوی نیروهای استخدامی شهرداری محسوب می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: با این تصمیم پرداخت‌ها به کارکنان هماهنگ شده و رفاهیات به صورت عادلانه‌تر توزیع می‌شود.

کد خبر 462135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.